در حال بارگذاری
فرماندار بجنورد:

آیت‌الله رئیسی اقتصاد را سوار ریل پیشرفت کرد

فرماندار بجنورد گفت: آیت‌الله رئیسی در سه سالی که به عنوان رئیس‌جمهور در خدمت به مردم بود اقدامات زیرساختی خوبی انجام داد موضع اقتصاد را سوار بر ریلی کرد که این ریل با سرعت بیشتری برای آینده به حرکت خودش ادامه دهد.

محمدباقر باقرپور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» ضمن تسلیت به مردم استان خراسان شمالی اظهار کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی که خادم امام رضا(ع)، حامی مظلومان و جامعه محرومان بود ضایعه بزرگی است.

وی افزود: تلاش آیت‌الله رئیسی بر این بود که کمک‌حال مردم کشور باشد، در حوزه اقتصادی بنا به توصیه و شعارهای مقام معظم رهبری که بر محور اقتصادی ابلاغ می‌شد، تمام تلاشش بر این بود که در معیشت مردم اتفاق مثبت و خوبی بیفتد.

فرماندار بجنورد ادامه داد: خوشبختانه آیت‌الله رئیسی در این سه سالی که به عنوان رئیس‌جمهور در خدمت مردم بود، اقدامات زیرساختی خوبی انجام داد، موضع اقتصاد را سوار بر ریلی کرد که این ریل با سرعت بیشتری برای آینده به حرکت خودش ادامه دهد و اگر فرصت ایجاد می‌شد برای خدمت بیشتر، قطعا کشور تراز اول در اقتصاد می‌شد.

باقرپور اضافه کرد: از همه دولت‌مردان می‌خواهم که همچنان مثل گذشته به وطایف خود عمل کنند و نگذارند خللی در خدمت‌گزاری مردم انجام شود.

مصاحبه از: امین فیروزبخت

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات