در حال بارگذاری
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

اداره ارشاد خراسان‌شمالی کمبود نیرو دارد

شماره خبر : 1633 - https://asreatrak.ir/short/eRL3d

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: درحال حاضر اداره کل ارشاد استان با کمبود نیروی انسانی مواجه است به طوری که ۴۰ درصد از مسولیت‌های این سازمان خالی است و این مسئله باعث نارضایتی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، تقی صادقی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاران واسطه بین حاکمیت و مردم هستند، گفت: این قشر وظیفه طاقت‌فرسایی دارند اما متاسفانه مشکلات این صنف حل نشده است.

وی با اشاره به اینکه  در آغاز مسئولیت مدیرکلی با چالش‌هایی روبه رو بودیم که در حال حاضر هم بعضی از آنان وجود دارد، افزود: درحال حاضر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با کمبود نیروی انسانی مواجه است به طوری که ۴۰ درصد از مسولیت‌ها خالی است و این مسئله باعث نارضایتی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی ادامه داد: اگر چارت نیروی انسانی کامل باشد بازهم ضعف وجود دارد. یکی دیگر از چالش‌های این اداره ضعف در منابع مالی و اعتبارات است.

صادقی در مورد مشکلات این اداره کل گفت: دیگر دستگاه‌های اداری این اداره کل را به مرجعیت رسمی و قانونی نمی‌شناختند و نادیده می‌گرفتند همچنین انضباط اداری، ارتباط بین دستگاهی و وزارتخانه، تحمیل اراده‌های سیاسی بیرونی که مانع کار می‌شدند از دیگر مشکلات و مسائل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه این اداره دوسال پیاپی رتبه برتر جنشواره شهید رجایی می‌شد، گفت: در جشنواره علمی، پژوهشی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کشوری نیز رتبه اول را استان کسب کرد.

این مسئول بیان کرد: ۵۰ درصد اجرای سند تک برگی ملک و زمین‌های بیت المال انجام شده است که پیش‌بینی می‌شود تا اخر سال به ۸۰ درصد برسد هدف برگرداندن اموال بیت المال به بیت المال است و این اداره کل به دنبال رفع تصرف است.

وی با بیان اینکه سال‌های گذشته در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی بانویی مسئولیت‌دار نبوده است، گفت: طبق قانون در هر اداره‌ای ۳۰ درصد کارمندان باید بانوان باشند در دولت سیزدهم در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ۲۰ درصد سمت‌ها و مسولیت‌ها برعهده بانوان است.

انتهای خبر/ دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات