در حال بارگذاری
استاندار خراسان‌شمالی مطرح کرد:

پیگیری مسکن نیروهای مسلح در قالب نهضت ملی

شماره خبر : 1026 - https://asreatrak.ir/short/4kjv8

استاندار خراسان‌شمالی گفت: ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای مسلح مهم است و در قالب نهضت ملی مسکن پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، محمدرضا حسین‌نژاد روز گذشته در جلسه شورای مسکن نیروهای مسلح اظهارکرد: معاونت عمرانی استانداری و مدیر کل راه و شهرسازی در یک بازه زمانی مشخص موضوع تامین زمین را برای مسکن نیروهای مسلح، پیگیری و مشخص نمایند.

وی در ادامه، توجه ویژه به زیر ساخت‌ها را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: از منابع دولتی به شهرداری نیز باید کمک شود تا این پروژه‌ها با سرعت قابل قبولی به اتمام برسد.

استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: تسهیلات بانکی تا سقف ۵۵۰ میلیون تومانی نیز پیگیری شود.

حسین نژاد نیاز کلیدی مردم را مسکن عنوان کرد و افزود: موضوع تامین مسکن برای تمام اقشار باید به صورت ویژه پیگیری شود.

در ادامه این نشست سردار سید مجید ابن الرضا گفت: هر ماه با حضور رئیس جمهور شهید شورای مسکن تشکیل و به صورت مستمر مورد پیگیری قرار می‌گرفت.

فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه برای نهضت ملی مسکن به صورت جهادی باید کار شود، افزود: با توجه به اصل ۳۱ قانون اساسی و یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری به تمام دولت‌ها توجه به مسکن، ضروری است.

وی، نیاز اولیه زندگی را مسکن برشمرد و گفت: ۶۰ درصد سبد خانوارها را موضوع مسکن شکل می‌دهد به طوری که تا ده سال آینده ۲۴ میلیون دختر و پسر در آستانه ازدواج داریم که باید مسکن آنها تامین شود.

سردار ابن الرضا، رتبه دهم خراسان شمالی در عملکرد نهضت ملی مسکن را قابل قبول دانست و گفت: امیدواریم این رتبه ارتقا یابد و با کمک دولت بتوانیم جایگاه مسکن در نیروهای مسلح را ارتقا دهیم.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات