در حال بارگذاری
امام‌جمعه جاجرم:

دولتمردان باید قدر فرصت خدمت را بدانند

شماره خبر : 1676 - https://asreatrak.ir/short/VljRA

امام‌جمعه جاجرم گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیأت دولت، بر اینکه دولتمردان باید قدرشناس فرصت خدمت باشند تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار «عصر اترک»، حجت‌الاسلام هادی هوشمند نژاد در خطبه این هفته نمازجمعه با اشاره به حرکت جهانی پیاده‌روی اربعین گفت: این همایش عظیم حرکتی بزرگ و در نوع خود بی‌نظیر است که در حال حاضر جهانی‌ شده است.


وی با بیان اینکه اربعین یک اجتماع و حرکت خودجوش است، ادامه داد: این در حالی است که دشمن طی سال‌های سال تلاشش برای نابودی اسلام به کار گرفته اما حضور میلیونی مردم در پیاده‌روی اربعین نقشه‌های دشمن را شکست داده است. 


خطیب جمعه جاجرم عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیأت دولت، بر اینکه دولتمردان باید قدرشناس فرصت خدمت باشند تأکید کرد. 


وی بیان داشت: فرصتِ خدمت ارزشمند است چون باعث رسیدن به درجات بالای معنوی می‌شود، بنابراین باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شد. 


امام‌جمعه جاجرم گفت: شهید رجایی کمتر از یک سال نخست‌وزیر بود و کمتر از یک ماه رئیس‌جمهور بود اما الگوی همه کارگزاران شد.


وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب نام امیرکبیر و شهید رئیسی را در کنار هم ذکر کردند که خدمات ارزشمند آنها تا سالیان سال ادامه دارد.


هوشمند نژاد با اشاره به اینکه قانون اساسی ایران اختیارات زیادی به رئیس‌جمهور و هیأت دولت داده است، افزود: بنابراین دولت جدید که با نام دولت وفاق ملی نامیده شده امید است که این وفاق و شایسته‌سالاری متعهدانه تا انتهای دولت حفظ شود.


خطیب جمعه جاجرم عنوان کرد: مردم از نظر سختی معیشت هنوز گرفتارند، بنابراین باید سختی معیشت و مسائل اقتصادی حل شود.
  
انتهای خبر/م

0 نظر

ارسال نظرات