در حال بارگذاری
در آستانه برگزاری مسابقه بازی‌های رایانه‌ای در خراسان‌شمالی؛

تمدید ثبت‌نام جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی

شماره خبر : 1196 - https://asreatrak.ir/short/4ZPDZ

دبیر دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در استان از تمدید ثبت‌نام در نهمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی تا چهاردهم ماه جاری خبر داد.

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، علی الهامی گفت: دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای هم‌زمان با نهمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی در سراسر کشور، در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال علاقه‌مندان از این رویداد مهلت ثبت‌نام تا چهاردهم ماه جاری تمدید شد و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند از طریق سایت baziko.ir نسبت به ثبت‌نام در این دوره از مسابقات اقدام کنند.

 دبیر دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در استان خراسان شمالی اضافه کرد: این دوره از مسابقات ۱۸ و ۱۹ مردادماه هم‌زمان با نهمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی سراسر کشور در بجنورد و در بخش حضوری در قالب بازی فیفا ۲۰-۲۴ و کوئیز و بازی‌های موبایلی ایرانی غیرحضوری برگزار می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: سه نفر برتر استانی برای رقابت به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

گفتنی است: این رویداد در استان‌ها از ۱۴ تا ۲۸ مرداد برگزار می‌شود که خراسان شمالی برای دومین سال پیاپی ۱۸ و ۱۹ مردادماه میزبان این رویداد خواهد بود.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات