در حال بارگذاری
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

اهمیت استاندارد در دین اسلام ریشه دارد

شماره خبر : 2265 - https://asreatrak.ir/short/eqrLE

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اهمیت و ضرورت استاندارد در دین اسلام ریشه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری صبح امروز در جمع کارکنان اداره کل استاندارد خراسان شمالی اظهار داشت: اداره کل استاندارد استان از جمله دوایر مهم و اثرگذار است که درحفظ اصالت و هویت نشان استاندارد کوشا هستند.

وی بر ضرورت و جایگاه شغل تاکید کرد و گفت: هر کسی در هر جایگاهی که قرار گرفته باید به شغل و کار خود اهمیت دهد بالاخص دستگاه‌های که با جان و مال مردم در ارتباط هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی مسئولیت‌پذیری را تکلیف شرعی و قانونی دانست و افزود: خدمت و مسئولیت وظیفه و تکلیفی است که در اختیار ما قرار داده شده و باید آن را به بهترین شکل اجرا کنیم و در خدمت مردم باشیم.

محمد خوران نیز در این دیدار به نقش استاندارد در مدیریت اقتصادی اشاره کرد و گفت: برای استفاده از محصولات استاندارد در جامعه باید فرهنگ سازی شود.

مدیرکل استاندارد با بیان اینکه صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان برای این سازمان یک ضرورت است اظهارداشت: تلاش داریم استاندارد را به فرهنگ استاندارد تبدیل کنیم .

وی بر ضرورت توجه به بحث ترویج استاندارد در مدارس و فرهنگ سازی این مقوله تاکید کرد و افزود: دانش‌آموزان در مدارس و خانواده می‌توانند بهترین سفیران استاندارد باشند به همین دلیل در این زمینه آموزش‌هایی در مدارس انجام می‌گیرد.

وی در ادامه به نقش مردم در فرهنگ سازی استاندارد اشاره کرد و گفت: مطالبه گری مردم می‌تواند در افزایش ضریب استاندارد موثر باشد.

انتهای خبر/د

0 نظر

ارسال نظرات