در حال بارگذاری
امام جمعه موقت بجنورد:

اتحاد کشورهای اسلامی، اسرائیل را نابود خواهد کرد

شماره خبر : 1937 - https://asreatrak.ir/short/V7Bk3

امام جمعه بجنورد گفت: اگر تمامی ملت‌های اسلامی با یکدیگر اتحاد داشته باشند، این غده سرطانی «رژیم صهیونیستی» از بین خواهد رفت.

 حجت‌الاسلام مرتضی موسوی‌جاجرمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی و حامیان آن سلطه کامل بر فلسطین داشتند.

 وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور فلسطین به رسمیت شناخته شد و اسرائیل دولتی نامشروع اعلام گردید، افزود: همچنین سفارت اسرائیل به سفارت فلسطین تغییر کرد.

 امام‌جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: از ابتدای نهضت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲، علاوه بر برکناری طاغوت از حکومت ایران، شعار اسرائیل غاصب نیز مطرح شد.

 وی خاطرنشان کرد: اگر تمامی ملت‌های اسلامی با یکدیگر اتحاد داشته باشند، این غده سرطانی «رژیم صهیونیستی» از بین خواهد رفت.

 مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های خراسان شمالی اظهار داشت: مقاومت امروز بعضی از کشورهای اسلامی مانند فلسطین، سوریه، لبنان و یمن، برگرفته از انقلاب اسلامی، نهضت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

 او انقلاب اسلامی ایران را شعبه‌ای از قیام امام حسین (ع) دانست و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا تاکنون به‌صورت آشکار از کشور فلسطین حمایت کرد.

موسوی‌جاجرمی گفت: با شروع انتفاضه‌ها، امپراطوری رسانه‌ای استکبار تمامی جنایت‌های اسرائیل را سانسور کرده و فلسطین را کشوری تروریست به جهانیان نشان می‌دادند.

 وی در ادامه افزود: پس از عملیات نظامی طوفان‌الاقصی، خبرنگاران تمامی جنایت‌های اسرائیل در غزه را رسانه‌ای کردند و چهره واقعی رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آن برای جهانیان روشن شد.

 امام‌جمعه موقت بجنورد بیان داشت: امروز در خود کشور آمریکا که به‌عنوان بزرگ‌ترین حامی اسرائیل است تظاهرات گسترده‌ای علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌شود.

 او داعش را یکی از گروه‌های تروریستی عنوان کرد که توسط آمریکا برای ایجاد تفرقه و ناآرامی در خاورمیانه ایجاد شد، افزود: کشورهای اسلامی با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قطع ارتباط با اسرائیل می‌توانند ضربه سنگینی به این رژیم وارد کنند.

 مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های خراسان شمالی با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی باید پیامبر اکرم (ص) را الگوی خود قرار دهند، گفت: ملت‌های مسلمان با ایجاد یک امت واحد می‌توانند در مقابل جنایت‌های استکبار جهانی ایستادگی کنند.

 وی تأکید کرد: وظیفه تمام کشورها به‌ویژه مسلمانان امروز این است تا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

 موسوی‌جاجرمی تفرقه را بهترین سلاح دشمنان برای تضعیف روابط جهان اسلام عنوان کرد و افزود: استکبار همواره در طول تاریخ از اختلافات مذهبی و قومیتی سوءاستفاده کرده و با تفرقه‌افکنی بین مسلمانان از این موضوع به نفع خود بهره‌برداری کرده است.

 این مقام مسئول تأکید کرد: اگر به مشترکات و ارزش‌های بین مسلمانان اهمیت داده و گفته‌های قرآن در مورد وحدت را مبنا قرار می‌دادیم امروز شاهد اوضاع فعلی مردم غزه و فلسطین نبودیم، درحالی‌که اگر کشورهای اسلامی با اتحاد به میدان می‌آمدند رژیم صهیونیستی نابود می‌شد.

وی انقلاب اسلامی را منشأ قیام مردم فلسطین عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آنها به دنبال تسلط بر جهان اسلام هستند، و حضور اسرائیل در خاورمیانه نیز برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان است.

 انتهای خبر/ی

0 نظر

ارسال نظرات