جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۳۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۰۵ - ساعت ۱۲:۴۴
لیگ دسته دو فوتبال کشور/

عصر امروز گرند میزبان سپید رود رشت می شود

از سری مسابقات لیگ دسته دو عصر امروز ساعت 14 دراستادیوم تختی گرند بجنورد میزبان سپید رود رشت است.
عصر امروز گرند میزبان سپید رود رشت می شود,گرند خراسان + لیگ دسته دو+ خراسان شمالی+ فوتبال
به گزارش اترک نیوز به نقل از بجنا:نماینده فوتبال خراسان شمالی برای بیشتر تیم‌های حاضر گروه ناشناخته است به لحاظ اینکه در سال‌های گذشته در هیچ لیگی حضور نداشته است وگرند با سرمربي گري «حسن سروري»این اولین سال حضور نمانیده خراسان شمالی در لیگ دسته دو است.
 
شاگردان حسن سروری در حالی به مصاف سپید رود رشت می رود که  تیم ته جدولی این رقابت‌ها هستند و از شش بازی خود با پنج امتیاز هشتم است،
 
بنا بر تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران، لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران با حضور 40 تیم برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در چهار گروه 10 تیمی تقسیم‌بندی شدند تا در مرحله نخست به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با یکدیگر مصاف کنند.
 
گرند بجنورد امسال در گروه چهار این رقابت‌ها از ابتدا با هشت تیم شهدای جویبار، شهرداری زنجان، الوند همدان، شهرداری دزفول، سپیدرود رشت، هف سمنان، خونه به خونه مازندران، بهمن شیراز هم‌گروه شده است.
 
به گزارش بجنا؛در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه 5آذر از ساعت 14تیم گرند بجنورد در استادیوم تختی بجنورد به مصاف سپید رود رشت با سرمربی گری افشین ناظمی می رود.
 
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک