شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ساعت ۱۴:۴۳
امام جمعه آشخانه:

۱۲ فروردین روز آزادی مردم ایران است

امام جمعه آشخانه گفت: ۱۲ فروردین روزی بود که ملت ایران را از اسارت آمریکا و استکبار جهانی نجات داد و بواسطه این روز بود که ملت ایران استقلال و آزادی‌اش را جشن می‌گیرد.
 ۱۲ فروردین روز آزادی مردم ایران است ,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک حجت السلام والمسلمین محمدجواد شریعتی‌نژاد درخطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت حضرت علی (ع) به ابعاد شخصیتی ایشان اشاره و اظهارکرد: حضرت علی (ع) شهید عدالتش شد و مظلومانه در مسجد کوفه با شمشیر شقی‌ترین انسان به شهادت رسید.

وی به تبلیغات سو معاویه و عمروعاص در مورد امام علی (ع) اشاره کرد و ادامه داد: جوسازی‌های دشمن به حدی بود که وقتی خبر شهادت امام به اهل شام می‌رسد مردم با هم می‌گفتند مگر علی نماز می‌خوانده؟ این اوج مظلومیت پاک‌ترین و زاهدترین بنده خدا است.

امام جمعه آشخانه گفت: ما شیعیان مفتخریم که امام علی علیه السلام امام و پیشوای ما است و در روز ۱۲ فروردین ۵۸ به جمهوری اسلامی آری گفتیم و از فرزند امام علی (ع) حضرت امام ره اطاعت کردیم و نظامی را تثبیت کردیم که آرزوی همه اولیاء خداست.

وی گفت: در طلیعه ۴۵ سالگی انقلاب یوم الله ۱۲ فروردین را ارج می‌نهیم زیرا که از ایام الله و شعائر خداوند است به همین جهت تجلیل از این روز بر همه ایرانیان لازم و واجب است.

خطیب نماز جمعه آشخانه در ادامه تاکید کرد: این روز بود که ملت ایران را از اسارت آمریکا و استکبار جهانی نجات داد و بواسطه این روز بود که ملت ایران استقلال و آزادی‌اش را جشن می‌گیرد.

حجت‌السلام شریعتی‌نژاد گفت: این روز بود که به ملت ایران توانستن را آموخت ، امروز اگر نخبگان ملت ایران در دنیا می‌درخشند و استعدادشان شکوفا شده است به برکت این روز است.

وی تصریح کرد: این روز بود که ملت را با معنویت نهج البلاغه و شب‌های قدر و محرم و صفر و اربعین آشنا کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید ارگان‌های فرهنگی و دانشگاه و آموزش وپرورش و حوزه‌های علمیه  روز جمهوری اسلامی را که معجزه انقلاب است به نسل‌های بعدی معرفی کنند.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک