شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ساعت ۱۹:۴۵

آغاز طرح امداد و نجات نوروزی توسط هلال احمر خراسان‌شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی از آغاز طرح ملی خدمات بشردوستانه و امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.
آغاز طرح امداد و نجات نوروزی توسط هلال احمر خراسان‌شمالی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایسنا، ابوالفضل محبان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی بیان کرد: در روزهای پیش رو، با توجه به افزایش ترددها با هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی، در راستای خدمت‌رسانی و امدادرسانی به مردم برنامه ریزی شده که می‌توان به فعالیت بیش از ۲۱ مرکز امدادی و پایگاه‌های امداد و نجات ثابت و موقت در محورهای استان اشاره کرد.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰۰ نفر از امدادگران و نجاتگران آموزش‌دیده در اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی برای خدمت‌رسانی و ارائه خدمات امدادی همکاری خواهند کرد.

محبان افزود: ۱۸ دستگاه آمبولانس و ۱۳ دستگاه ست هیدرولیک نجات در پایگاه‌های امداد ‌و نجات مستقر خواهند بود و مراکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر استان و مراکز جست‌وجو و نجات در این ایام به‌صورت فعال آماده ارائه خدمات خواهند بود.

وی اظهار کرد: تیم امداد هوایی و تیم واکنش سریع و تیم امداد و نجات کوهستان نیز در این روزها در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: با راه‌اندازی هفت پست ثابت و شش پست سیار (سحاب) با فعالیت بیش از ۱۰۰۰ نفر، برنامه‌ریزی کامل و با برپایی مجتمع طرح خدمات بشردوستانه نوروزی ۱۴۰۳ در ورودی شهرستان‌ها، آماده ارائه خدمات بشردوستانه هستیم. خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر شامل  بهبود رفتارهای ترافیکی (بهرفت)، ایجاد فضای دوستدار کودک، ایجاد مراکز برپایی نماز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: برپایی چادر امدادی در مقابل پایگاه‌های امداد و نجات در طول طرح نوروز، یکی از برنامه‌هایی است که برای توقف و استراحت مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک