شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ساعت ۱۲:۱۰

 حضور در منزل نخبه سملقانی اهل زوعلیا

امام جمعه شهرستان به همراه رئیس دانشکده فنی حرفه‌ای، رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی و رئیس اداره ارشاد در منزل صادق دریافتی حضور پیدا کردند.
 حضور در منزل نخبه سملقانی اهل زوعلیا,

به گزارش خبرنگار عصر اترک ، حجت اسلام و المسلمین محمدجواد شریعتی، امام جمعه شهرستان، شهاب‌الدین امیدیان، رئیس دانشکده فنی حرفه‌ای شهرستان‌های سملقان و مانه به همراه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و نودهی رئیس اداره ارشاد شهرستان در منزل جوان نخبه اهل روستای زوعلیا شهرستان سملقان حضور یافتند و از او تقدیر کردند.

گفتنی است صادق دریافتی، دارنده مدال طلای کشوری در المپیاد مهارتی است که در رشته تعمیر ماشین‌آلات سنگین حائز مقام شد و همچنین به مسابقات جهانی راه‌یافته است.

 حجت اسلام و المسلمین شریعتی نژاد امام جمعه شهرستان در این دیدار گفت: قهرمانی افتخارآمیز و امیدآفرین شما را در المپیاد مهارتی کشوری و کسب جواز حضور در رقابت‌های جهانی، موجب مسرت و مباهات آحاد مردم مهارت دوست شهرستان و استان شد.

 وی ضمن تشکر از مربیان گفت: درخشش ارزشمند شما را، به ملت شریف ایران و جامعهٔ مهارت‌آموزی کار و توسعه کشور تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال تداوم پیروزی را خواستارم.

 انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک