شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ساعت ۱۸:۰

ماجرای دومی دختر دونده‌ای که فکر می‌کرد سوم شده است

دونده جوان ایران در مورد قهرمانی داخل سالن آسیا گفت: اول فکر کردم سوم شدم. بیرون سالن نشسته بودم که گفتند دوم شده‌ای.
ماجرای دومی دختر دونده‌ای که فکر می‌کرد سوم شده است,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» به نقل از ایسنا نازنین فاطمه عیدیان، دونده جوان ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا در ماده ۴۰۰ متر نقره گرفت، این روزها خود را برای قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند.

عیدیان در مورد شرایط آمادگی خود به ایسنا گفت: بعد از مسابقات داخل سالن بزرگسالان آسیا دو روز استراحت داشتم و از همان زمان تمریناتم را با هدف جوانان آسیا شروع کردم. در ماده ۴۰۰ متر با مانع که ماده تخصصی‌ام است، مسابقه می‌دهم. کم‌تر از دو ماه وقت دارم. امیدوارم تمریناتم را ادامه بدهم و یک مدال خوش رنگ دیگر کسب کنم.

او ادامه داد: از شرایط آمادگی‌ام راضی هستم. عید هم تمرین می‌کنم تا قبل از مسابقات به پیک آمادگی مناسب برسم. امیدوارم فدراسیون در روزهای باقی مانده یک اردوی خوب برای جوانان بگذارد.

این دونده در مورد کسب نقره قهرمانی داخل سالن آسیا گفت: سطح مسابقات واقعا خوب بود. دونده‌های ژاپنی، ازبک و قزاق رقیبانم بودند. ابتدا که زمان دیگر دونده‌ها را دیدم هدفم رسیدن به فینال بود اما وقتی به عنوان نفر سوم راهی فینال شدم دیدم که شانس مدال هم دارم. خوشبختانه نقره گرفتم که سومین مدال آسیایی‌ام بود. در ۴ در ۴۰۰ متر امدادی هم دویدیم و نقره گرفتیم.

او با بیان این که قبل از مسابقات فکر نمی‌کرم مدال بگیرم و رسیدن به فینال برایم مهم‌تر بود، ادامه داد: اول فکر کردم سوم شده‌ام. بیرون سالن نشسته بودم که گفتند دوم شده‌ای. آقای مبینی، سرپرست فدراسیون حدود یک ساعت و نیم بعد از مسابقه با من تماس گرفت و تبریک گفت. خانم محمودوند و آقای حدادی هم تماس گرفتند و خسته نباشید گفتند. واقعا خستگی از بدنم بیرون رفت.

عیدیان با بیان این‌که اسپانسر ندارم و هزینه‌هایم بر عهده خودم و خانواده‌ام است، تاکید کرد: امیدوارم فدراسیون بیش‌تر کمک کند تا مشکلی از این بابت نداشته باشم. آقای مبینی نگاه مثبتی دارند و امیدوارم به من هم کمک کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک