شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ - ساعت ۱۳:۲۸
امام‌جمعه آشخانه:

انتخابات برای سرنوشت ملت ایران نقش‌آفرین است

امام‌جمعه آشخانه گفت: ملت ایران باید بدانند که انتخابات برای رشد، کمال، عزت و سرنوشت زندگی ملت ایران نقش‌آفرین است و دشمن هر لحظه با تبلیغات وسیع می‌خواهد ملت ایران را ناامید کند.
انتخابات برای سرنوشت ملت ایران نقش‌آفرین است,

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «عصر اترک» از مانه و سملقان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعتی نژاد امام‌جمعه آشخانه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به مناسبت روز جوان اظهار داشت: جوانان دانش‌بنیان که هر روز با یک اختراع جدید مایه سرافرازی انقلاب و کشور ایران هستند و در عرصه هوافضا با ارسال ماهواره علوم آسمانی را فتح می‌کنند، باعث افتخار کشور هستند.

 امام‌جمعه آشخانه با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه بیان کرد: از امت انقلابی ایران با حضور باشکوه خود عظمت بزرگی را برای دفاع از ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران خلق کردند، به‌گونه‌ای که دشمن نتوانست این شکوه را ببیند و به فکر انتقام از ملت برآمد و با خرابکاری به لوله‌های گاز خواست خشم و کینه‌اش را نسبت به مردم آشکار کند.

 وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد از مردم انقلابی که درحال‌توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دفاعی هستند انتقام بگیرد، البته با این کار ثابت کرد که خائن به ملت هستند و به‌زودی به دست قدرتمند فرزندان امنیت کشور گرفتار و مجازات خواهند شد.

امام‌جمعه آشخانه با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات افزود: همه امت انقلابی و متدین باید بدانیم که انتخابات برای رشد، کمال، عزت و سرنوشت زندگی ملت ایران نقش‌آفرین است و دشمن هر لحظه با تبلیغات وسیع می‌خواهد ملت ایران را ناامید و نسبت به مسئولان خدمتگزار مأیوس و بی‌اعتماد کند تا با انتخابات سرد و ضعیف روبرو شویم.

 وی در ادامه تصریح کرد: آنگاه دشمن اگر ببیند در عرصه تبلیغ رسانه‌ای بر روح و فکر ملت ایران تأثیرگذار بوده، دست به توطئه‌های بعدی می‌زند؛ چون رحم ندارد با تحریم‌های مجدد و جنگ ویرانگر وارد می‌شود تا زیر بناهای توسعه را خراب کند.

 امام‌جمعه اشخانه گفت: شما ملت ایران با انتخابات پر شور مانند حضور در راهپیمایی و انتخاب فرد اصلح تمام توطئه‌های دشمن را خنثی و نقش‌برآب کرده و برگی زرین بر اقتدار و عزت ملت ایران می‌افزاید و با حمایت از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اقتدار و قدرت مقاومت می‌افزاید.

 انتهای خبر/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک