شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ - ساعت ۱۰:۱۶
 سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان سملقان:

خدمات کاروان سلامت هلال‌احمر در هاور ارائه شد

 سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان سملقان از اعزام کاروان سلامت به روستای هاور و ویزیت رایگان بیش از ۶۵ نفر از اهالی روستا خبر داد.
 خدمات کاروان سلامت هلال‌احمر در هاور ارائه شد,

سعید محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» از اعزام کاروان سلامت به روستای هاور و ایجاد فضای دوستدار کودک و ویزیت رایگان بیش از ۶۵ نفر از اهالی روستا خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با دهیار روستای هاور در بخش آشخانه، تیم کاروان سلامت این شهرستان متشکل از پزشک عمومی، پیراپزشک، کارشناس تغذیه، روان‌شناس، تکنسین دارویی و مربی آموزشی، تیم سحر (سفیران حمایت‌های روانی) به این روستا اعزام شدند.

وی افزود: در اجرای این برنامه تیم پزشکی داوطلب این جمعیت خدمات پزشکی شامل ویزیت، غربالگری تست فشارخون، قند خون، قد و وزن، خدمات دارویی به بیش از ۶۵ نفر از اهالی روستا به‌صورت رایگان ارائه کردند.

 محمدی تصریح کرد: طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال‌احمر است که باهدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت مؤثر در بین داوطلبان برگزار می‌شود.

 انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک