شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ساعت ۱۴:۸
مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی:

مدارس، انتخابات را برای رأی‌ اولی‌ها تبیین می‌کنند

مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی گفت: معلمان، مدیران مدارس مخصوصاً دبیران مطالعات اجتماعی با تأکید بر مشارکت حداکثری، تبیین دستاوردهای انقلاب و چرایی حضور در صحنه انتخابات برای دانش‌آموزان رأی‌ اولی سعی می‌کنند دانش‌آموزان را به مشارکت حداکثری خود و خانواده‌هایشان سوق دهند.
مدارس، انتخابات را برای رأی‌ اولی‌ها تبیین می‌کنند,

ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصر اترک» اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که تأکید رهبری بود، انتخابات است که در سال پیشرو در دستور کار قرار دارد و برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده ایم.

 اکبری افزود: یکی از برنامه‌ریزی‌هایی که آموزش‌ و پرورش مدنظر دارد این است که نشستی متشکل از تشکل‌های دانش‌آموزی و رأی اولی‌ها با استاندار و مدیرکل سیاسی انتخابات داشته باشیم.

 مدیرکل آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه هر رأی یک موشک نقطه زن برای مقابله با توطئه‌های دشمن است، ادامه داد: معلمان، مدیران مدارس مخصوصاً دبیران مطالعات اجتماعی نیز با تأکید بر مشارکت حداکثری، تبیین دستاوردهای انقلاب و چرایی حضور در صحنه انتخابات برای دانش‌آموزان رأی اولی سعی می‌کنند دانش‌آموزان را به مشارکت حداکثری خود و خانواده‌هایشان سوق دهند.

 اکبری با بیان اینکه فرهنگیان استان همیشه در عرصه انتخابات حضور حداکثری داشته‌اند، تصریح کرد: در مدارس استان نه‌تنها رأی اولی‌ها را تشویق به حضور در عرصه انتخابات می‌کنند؛ بلکه دانش‌آموزان همراه با والدینشان به‌پای صندوق‌های رأی می‌آیند.

این مسئول افزود: رأی اولی‌ها باتوجه‌به اینکه به سن بلوغ رسیده‌اند می‌توانند در یک رویداد بسیار مهم کشوری شرکت کنند که امیدواریم حضور حداکثری رأی اولی‌ها را در انتخابات شاهد باشیم.

 مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه تاکید رهبری بر مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت است،گفت: همه اینها متضمن حضور حداکثری است،.

اکبری ادامه داد: آحاد مردم مخصوصاً اولیا، معلمین و دانش‌آموزان را توصیه می‌کنیم که حضور پررنگ‌تری در این رویداد مهم کشوری داشته باشند.

انتهای خبر/دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک