شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ساعت ۹:۰

ایران، مصمم به گرفتن انتقام سخت!

۲۴ آذر سال جاری: در بامداد چنین روزی تعدادی از اعضای گروهک تروریستی «جیش‌الظلم» وابسته به دستگاه اطّلاعاتی یکی از کشورهای منطقه و تحت مدیریت موساد، به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک واقع در استان سیستان و بلوچستان حمله کرد.
ایران، مصمم به گرفتن انتقام سخت!,

به گزارش عصراترک، در این اقدام ناجوانمردانه و تروریستی، ۱۱ نفر از سبزپوشان جان بر کف نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت رسیدند. تروریست‌ها نیز با به‌جا گذاشتن چند کشته و زخمی و ناکامی در تصرف پاسگاه، ذلیلانه به سمت مرز پاکستان گریختند.

دوم)
۱۳ دی ماه جاری: دو تن از اعضای گروهک تکفیری و آمریکاساخته داعش، با طراحی و هدایت و تجهیز موساد، در محل گلزار شهدای کرمان و در میان جمع زائران مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دست به انجام عملیاتی انتحاری زدند. در این حادثه تلخ تروریستی بیش از ۹۰ تن از مردم و از جمله چندین کودک و نوجوان و زن، به فیض بزرگ شهادت رسیدند و بیش از ۱۰۰ نفر زخمی شدند. شبکه عاملان حادثه یاد شده نیز خیلی زود شناسایی و متلاشی شد.
سوم)
بی‌شک اهداف دو حادثه تروریستی یاد شده، در پنج گزاره و سطح خلاصه می‌شود:
اوّل: ناامن‌سازی جامعه ایرانی و به دنبال آن ایجاد نارضایتی عمومی.
دوّم: تحلیل بردن توان و تمرکز اطّلاعاتی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی.
سوّم: ایجاد هراس عمومی در مسیر همدلی و همراهی با نظام دینی - سیاسی کشور.
چهارم: تحرک‌بخشی به ماشین از کار افتاده آشوب‌های داخلی پس از فرو نشستن آتش فتنه ۱۴۰۱.
پنجم: انتقام‌گیری از حامیان تفکر و گفتمان مقاومت که با پرچمداری شهید سلیمانی شناخته شد و موجب شکست حاکمیت و قدرت‌گیری داعش در سوریه و عراق و در کل در سطح منطقه غرب آسیا گردید.
بنا به تحلیل‌های دقیق موجود و چنان که اشاره شد، در پس پرده حوادث اخیر در راسک و کرمان، رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی و اهرم اطّلاعاتی و جاسوسی آن یعنی موساد قرار داشت.
شکست تحقیرآمیز اسرائیل در غزه، ضعیف شدن مستمر جریان‌های تکفیری، قدرت‌گیری روزافزون محور مقاومت، اوج‌گیری پیشرفت ایران، سقوط سلطه منطقه‌ای و جهانی آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین حامی اسرائیل و ... همگی دلایل خودنمایی رژیم صهیونیستی در صحنه تحرکات تروریستی علیه ملت ایران و نزدیک شدن بیش از گذشته جریان‌های تروریستی چون داعش به اردوگاه صهیونیست‌ها بشمار می‌آید.
به گواهی تاریخ، در برابر حوادث تروریستی، مردم ایران به لحاظ وجه ایمانی و انقلابی، همواره در مسیر جهاد و مقاومت خود، مصمم‌تر می‌شوند. اگر چنین نبود بعد از گذشت چهار دهه، امروز نشانی از نظام جمهوری اسلامی و ایران یکپارچه و ماهیت اصیل ایرانی و اسلامی دیده نمی‌شد. ایران ما حالا در جایگاهی ایستاده است که به تاکید دشمنان و اعتراف رسانه‌هایی چون گاردین، قدرت اوّل غرب آسیاست. مصداق چنین ویژگی بزرگی، روز ۲۶ دی ماه به رخ جهانیان کشیده شد. وقتی در انتقام‌گیری از حوادث راسک و کرمان، مقر مهم موساد در اربیل و پایگاه‌های راهبردی داعش و نزدیکان بدان یعنی تحریرالشام و حزب ترکستانی در ادلب سوریه با موشک‌های بومی و بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هم کوبیده می‌شوند باید گفت، بزرگ‌ترین و دوربردترین حمله موشکی سپاه، این پیام را رسا به سراسر جهان منتشر کرد که اولاً؛ توان انتقام‌گیری سپاه از حیث اطّلاعاتی و نظامی، فراسرزمینی و به شدت دقیق و ویرانگر است و ثانیاً؛ به تعبیر رهبر معظم انقلاب «دوران بزن در رو!» به نقطه پایان رسیده است و تهران هر اقدام تروریستی را در هر زمان و هر مکان مقتضی و دلخواه و در هر سطح مطلوب، پاسخ می‌دهد، پاسخی محکم و گسترده و گاه مستمر!

دکتر حسن کربلایی

انتهای خبر/گ

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک