شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ساعت ۱۴:۱
«پلیس» کابوس تروریست‌های فراری؛

همسر شهید: قاتل باید جواب دخترانم را بدهد

«دوران بزن در رو تمام شده است»؛ این جمله مصداق عملکرد فراجا در این روزهایی است که عملیات‌های گسترده‌اش خواب تروریست‌ها را به کابوس بدل کرده است؛ در تازه‌ترین عملیات ۱۱ تروریست عامل شهادت ماموران پلیس دستگیر شده‌اند.
 همسر شهید: قاتل باید جواب دخترانم را بدهد,

به گزارش عصراترک،  به نقل از گروه انتظامی خبرگزاری فارس - مریم عرب‌انصاری: کمین، حمله تروریستی و درگیری مسلحانه با مأموران پلیس بالاخص در جغرافیای سیستان و بلوچستان انگار کار روزمره اشرار، قاچاقچیان و عوامل گروهک‌های تروریستی شده بود؛ وهم برشان داشته بود که می‌آیند و می‌زنند و در می‌روند، اما پلیس نشان داد که دیگر دوران بزن دررو تمام شده است.

 مأموران پلیس در روزهای اخیر عملیات بزرگ و گسترده مبارزه با تروریسم به راه انداخته و تاکنون 11 نفر از تروریست‌ها را که در چندین عملیات در یکسال گذشته دست داشتند شناسایی و دستگیر کرده و دو تن را به هلاکت رساندند؛تروریست‌هایی که در حملات مسلحانه به مقرهای امنیتی و انتظامی نقش داشته و باعث شهادت چندین نفر از مأموران پلیس شده‌اند.

 یکی از این گروه‌ها «عبدالجلیل» و همدستش بودند که در بیش از چهار حمله تروریستی نقش داشته و در شهریور امسال باعث شهادت یک مأمور پلیس و سرباز وظیفه در تفتان و در مردادماه سال‌جاری موجب شهادت چهار نفر از عوامل گشتی پلیس‌راه در محور خاش - تفتان شده‌ و متواری شدند.

اما پلیس مقتدرانه و غافلگیرانه نشان داد که بی ادعا و بی هیاهو چطور می‌ تواند خواب آرام تروریست‌ها را آشفته کرده و شوک‌زده‌شان کند! آن هم تروریست‌هایی که تا چند روز پیش تصور می‌کردند که دیگر از رصد اطلاعاتی پلیس خارج شده‌اند.

 فراجا با این چند فقره عملیات نشان داد که « تا پای جان، پای وعده و قولش مبنی بر مبارزه بی‌امان با تروریسم و شناسایی و دستگیری اشراری که به جان کارکنان پلیس تعدی کرده و آنها را به شهادت رساندند ایستاده است» همانطور که سخنگوی فراجا سردار سعید منتظرالمهدی می‌گوید.

خبر دستگیری اشرار و تروریست‌های عامل شهادت مأموران اگرچه برای من و شما که فقط شنونده‌ این خبر هستیم حس شعف و پیروزی و اقتدار دارد اما باید دید و پرسید که این دستگیری‌ها برای خانواده مأمورانی که عزیزان‌شان به واسطه این افراد به شهادت رسیده‌اند چه حس و حالی در پی دارد.

«سرگرد شهید مهدی اله‌پور» یکی از ۴ شهید پلیس راه خاش است؛ همان‌هایی که در یکم مرداد سال جاری در هنگام گشت‌زنی در مسیر خاش - تفتان مورد ترور و حمله تروریستی اشرار قرار گرفته و به شهادت رسیدند و امروز خبر دستگیری دو نفر از عوامل این ترور ناجوانمردانه، رسانه ای شد.

شهید اله‌پور دو دختر 11 و 6 ساله دارد به نام‌های فاطمه و زهرا که حالا همراه با مادرشان از شنیدن خبر دستگیری قاتل پدر خوشحال شده‌اند؛ اگرچه شنیدن این خبر باز واقعه شهادت را برای‌شان تداعی می‌کند. 

طاهره محمدی همسر شهید اله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با خوشحالی می‌گوید: خبر دستگیری قاتلان همسرم تسکین قلب من و فرزندانم است و همین‌جا از همه آنهایی که پیگیر بودند تا عاملان ترور همسرم و همکارانش شناسایی و دستگیر شوند، تشکر می‌کنم.  

همسر شهید می‌گوید: اگرچه این خبر خوشحال‌کننده است اما من و فرزندانم را درست یاد همان روز انداخت، همان اتفاق، همان شهادت، همان که باعث شد آنها از نعمت وجود پدرشان محروم شوند.

وی با بیان اینکه باید این قاتلان به بدترین شکل ممکن مجازات شوند ادامه می‌دهد: ماموران پلیس راه از جمله مظلوم ترین ماموران پلیس هستند؛ در سرما و گرما در باد و باران، دور از خانواده، شبانه روز در جاده‌ و بیابان گشت می زنند آن هم برای امداد، کمک و تامین امنیت مردم اما قاتلان باید بگویند که به چه گناهی این قشر مظلوم و بی‌گناه را به رگبار بستند.

طاهره محمدی گریزی به چند ماه قبل می‌زند و از شهادت همسرش می‌گوید: همان روز من در بیمارستان بستری بودم؛ عمل جراحی داشتم. من در شیراز بودم و همسرم در خاش؛ البته خودم گفتم بمان، گفتم هر وقت مرخصی به تو دادند بیا؛ بعد از دو روز که از عملم در بیمارستان گذشت تازه زمزمه‌هایی شنیدم. برادرم می‌گفت همسرت تیر خورده است، خواهرشوهرم جمله دیگری می‌گفت... تا اینکه خودم فهمیدم که مهدی شهید شده است؛ مهدی در روز تولدش شهید شد یعنی درست اول مرداد؛ او متولد سال 62 بود. 

جو سنگین می‌شود؛ وقایع جانسوز شهادت همسر با تمام دلتنگی هایش انگار دوباره سر باز می‌کند.

بحث را عوض می‌کنم؛ به خبر دستگیری قاتلان شهید اشاره می‌کنم.

طاهره محمدی می‌گوید: وقتی خبر را شنیدم راستش باور نکردم، خبر را در شبکه‌های اجتماعی دیدم اما پیگیرش شدم. تهران زنگ زدم، حتی سیستان و بلوچستان، از هر کسی که شماره داشتم موضوع را پیگیری کردم تا حقیقت ماجرا را به ما بگویند؛ اگرچه منتظر بودم تا کسی زنگ بزند و بگوید قاتل شوهرت را گرفته‌اند و دلم را قرص کند که شما زنگ زدید. 

همسر شهید اله‌پور از همین الان عزم خود را جزم کرده برای رویارویی با قاتل؛ می‌‌گوید: هرکجا که باشد و بگویند خودم و دخترانم را می رسانم تا فقط قاتلان را ببینیم.

با تعجب می‌پرسم می خواهید قاتلان را ببینید برای چه؟

آرام و پر درد می‌گوید: کاری با آنها نداریم، فقط یک دنیا حرف داریم. باید قاتلان بشنوند و جواب بدهند؛ باید بگویند که چرا و به چه گناهی همسر مرا به شهادت رساندند، باید جواب دختران مرا بدهند که چرا آنها را از نعمت پدر محروم کردند... آنها  باید  جواب دلتنگی‌های بچه‌های من را بدهند. 

 نمایی از خودروی شهید اله پور و همکارانش در حمله تروریستی                      

از ابتدای سال تاکنون 82 مأمور پلیس از نقطه صفر مرزی در کنار سیم خاردار گرفته تا بالای برجک نگهبانی و داخل شهرها و روستاها در درگیری با اشرار، سارقان، قاچاقچیان،گروهک‌های تروریستی و متجاوزان به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند؛ مردان بلند آوازه‌ای که از خانواده و هستی خود گذشته و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا نکند از خدا بی‌خبری شیشه آرامش مردم را به ترک بیندازد؛ اینها به راستی «مجاهد  فی‌سبیل‌الله» هستند؛ همان‌ مردان بلند بالای پلیس کشور که مقام معظم رهبری مدالش را بر سینه آنها آویخت. نام و یاد شهدای گلگون کفن پلیس گرامی باد.

پایان پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک