شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ - ساعت ۹:۲
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خبر داد:

کالاهای قاچاق تهدیدی برای سلامت جامعه

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، گفت: کالاهای قاچاق یک تهدید جدی برای سلامت جامعه محسوب می‌شوند.
 کالاهای قاچاق تهدیدی برای سلامت جامعه ,

به گزاشرش عصراترک به نقل از روابط عمومی استانداری، حسن ناهیدی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، گفت: کالاهای قاچاق یک تهدید جدی برای سلامت جامعه محسوب می‌شوند.

 ناهیدی با تأکید بر اینکه قاچاق کالا یک پدیده شوم جهانی است، اما باید راه‌حل‌های محلی و اقدامات متناسب با آن داشته باشیم، افزود: قاچاق كالا ضمن آسیب‌ها و ضررهای اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی، سلامت عمومی جامعه را تهدید می‌كند.

وی قاچاق کالا را ضربه به تولید ملی و اشتغال کشور عنوان کرد و اظهارداشت: بخشی از خروج ارز از کشور از طریق قاچاق انجام می شود که آسیب های اجتماعی و به دنبال آن بحران های اجتماعی را در جامعه به دنبال دارد.

ناهیدی تأکید کرد: با احساس مسئولیت و توان مضاعف باید در زمینه نظارت و پیشگیری از این مقوله تلاش شود تا شبکه های قاچاق متلاشی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی سبب ایجاد صدمات جبران ناپذیر و هدر رفت انرژی، فرار سرمایه و سرمایه گذار است، گفت: نباید انرژی و سرمایه های اجتماعی توسط افراد سودجو هدر برود چرا که این هدر رفت انرژی در استان جبران پذیر نیست.

وی با اشاره به افزایش ۹۵ درصدی کشفیات کالای قاچاق، گفت: اقدامات نظارتی و تلاش خوبی در عرصه‌های مختلف در سطح استان در حال انجام است که منجر به افزایش کشفیات شده است.

ناهیدی با اشاره به گزارش شرکت برق از کشفیات ماینر غیرمجاز در سطح استان، اظهارداشت:  ۵۰ درصد از این کشف ماینر رمز ارزها با گزارشات مردمی حاصل شده است.

وی تصریح کرد: مشارکت مردمی در حوزه کشفیات قاچاق حاکی از آن است که مردم برای جلوگیری از هدررفت سرمایه اجتماعی احساس مسولیت می‌کنند.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک