سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۷ - ساعت ۱۹:۳۳
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی:

نظام استکباری وقتی مقهور قرآن می شود، توهین می کند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: نظام استکباری وقتی مقهور بیان و منطق و استدلال قرآن می شود، توهین می کند.
نظام استکباری وقتی مقهور قرآن می شود، توهین می کند,

به گزارش عصراترک، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در جلسه شورای اداری شهرستان مانه افزود: نظام استکباری هر قدر تلاش می کند با استدلال و بیان قرآن مقابله کند ناتوان است و هیچ نقطه ضعف و تناقض در قرآن پیدا نمی کند لذا به آتش زدن قرآن روی می آورد و این به معنای قوت و قدرت اسلام است .

وی در ادامه از تلاش استاندار خراسان شمالی برای تاسیس دو شهرستان در دوران استانداری اش،  تشکر ویژه کرد  و گفت: قطعا تاسیس این شهرستان ها مسیر پیشرفت و توسعه بیشتر را رقم خواهد زد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، افزود : تاسیس هر شهرستان به معنای تسریع در پیشرفت و رسیدگی بهتر به مشکلات مردم منطقه است که بدون شک اتفاقات خوبی رقم می خورد .

وی فرماندار منصوب شده را از چهره‌ های ارزشی و ایثارگر دانست که فرزند خود مانه است لذا با شناخت بیشتر از این منطقه و آشنایی با آن، مشکلات این منطقه بهتر حل خواهد شد .

حجت الاسلام  به همه گروه ها و شخصیت های محلی توصیه کرد، رشد و تعالی شهرستان مانه نیاز به حمایت تمام گروه های سیاسی فارغ از هر نوع تفکرات و مردم این شهرستان دارد.

به گزارش خبرنگار عصر اترک اولین شورای اداری شهرستان مانه عصر امروز در مسجد جامع شهر پیش قلعه با موضوع معرفی نخستین فرماندار این شهرستان برگزار شد. 

 استاندار خراسان شمالی که برای معارفه نخستین فرماندار شهرستان تازه تاسیس مانه به شهر پیش قلعه سفر کرده است، با همراهی برخی مسئولین استانی و شهرستانی با حضور بر مزار شهدای این شهر، یاد و نام شهدا را گرامی داشت و به مقام شامخ شهیدان، ادای احترام کرد.

امروز حکم فرماندار جدید شهرستان مانه منوچهر یوسفی  توسط استاندار خراسان شمالی اهدا شد. 

شهر پیش قلعه مرکز شهرستان تازه تاسیس مانه است.

انتهای خبر/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک