شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ساعت ۸:۵۳
فرمانده سپاه جاجرم:

تمام تلاش خود را برای حمایت از قشر کارگری و تولید بکار می‌بریم

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ جبهه و شهادت در جامعه کارگری گفت: تمام تلاش خود را برای حمایت از جامعه کارگری انجام خواهیم داد.
تمام تلاش خود را برای حمایت از قشر کارگری و تولید بکار می‌بریم,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم بهمن حیدری، فرمانده سپاه شهرستان جاجرم امروز در نشست بزرگداشت هفته کار و کارگر و گرامی‌داشت هفته بسیج کارگری ضمن تبریک هفته بسیج کارگری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تاکید بر افزایش تولید اظهارکرد: بنابر تآکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مورد مهار تورم  و رشد  تولید و در راستای حمایت از کارهای اقتصادی و اشتغال موفق ، تمام توان  و تلاش خود را برای حمایت از قشر کارگری و تولید بکار خواهیم بست.

 حیدری عنوان کرد: یکی از ماموریت‌های سپاه پاسداران حفظ دستاوردهای انقلاب است و این مهم در بخش‌های مختلف امنیتی و حتی حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی با تسهیلگری و رفع موانع تولید  صورت می‌گیرد که در این راستا از تولید و جامعه کارگری و کارفرمایی در همه زمینه‌ها حمایت می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ جبهه و شهادت در جامعه کارگری گفت: شهید برونسی نمونه ای از جامعه بسیج  کارگری است که با حضور فعال خود در جبهه‌های حق علیه باطل نگذاشت یک وجب از خاک کشورمان به‌دست دشمن بیافتد.

وی خاطرنشان کرد: شهید برونسی دارای اعتقادی قوی بود و ترویج این اعتقاد لازمه جامعه بسیج کارگری است.

 

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک