شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۹ - ساعت ۱۰:۲۷
نماینده مجلس:

موضوعات حوزه آبفا را تا سطوح کارشناسی خودمان پیگیری می‌کنیم

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر کل آبفای استانی را 5 بار به دیدار وزیر نیرو بردیم اما موضوعات به خوبی پیگیری نمی‌شود و مجبوریم تا سطوح کارشناسی موضوعات را پیگیری کنیم.
موضوعات حوزه آبفا را تا سطوح کارشناسی خودمان پیگیری می‌کنیم,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، محمد وحیدی، نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی روز گذشته در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرستان جاجرم تصریح کرد: بافت تاریخی جاجرم را اگر مردم به خوبی نمی‌شناسند بخشی از این عدم شناخت را باید ما پاسخگو باشیم و اگر مطالعاتی توسط میراث انجام شده باید در اختیار بگذارد تا برای آن ردیف ملی اخذ کنیم و راهی برای تولید ثروت در شهرستان باشد.
 
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیر کل آبفای استانی را 5 بار به دیدار وزیر نیرو بردیم اما موضوعات به خوبی پیگیری نمی‌شود و مجبوریم تا سطوح کارشناسی موضوعات را پیگیری کنیم که این موضوع قابل قبول نیست و نمی‌دانیم چه اتفاقی در تابستان برای استان می‌افتد.
 
وحیدی بیان کرد: انتظار داریم مسئولیت اجتماعی حداقل برای کارکنان آلومینا انجام شود و از این پس نیز باید نیروی انسانی این کارخانه باید به صورت بومی باشد. 15 درصد حقوق قانونی معادن تعریف شده است.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک