سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ساعت ۲۳:۰
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و پدافند غیرعامل طنین انداز شد؛

زنگ ایثار، مقاومت و پدافند غیرعامل باحضور امام جمعه و فرماندار اسفراین

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و پدافند غیرعامل ، زنگ ایثار، مقاومت باحضور امام جمعه ، فرماندار اسفراین و جمعی از مسئولین طنین انداز شد .
زنگ ایثار، مقاومت و پدافند غیرعامل باحضور امام جمعه و فرماندار اسفراین,

به گزارش  پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و پدافند غیرعامل زنگ ایثار، مقاومت و پدافند غیرعامل با حضور مسئولین شهرستان در دبیرستان پسرانه شاهد امام علی (ع) طنین انداز شد.

امام جمعه اسفراین در این آیین با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، روز های دانش آموز و یوم ا... ۱۳ آبان به نقش موثر دانش آموزان در شکل گیری، دوام و استمرار انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: دانش آموزان بسیجی در مدرسه دفاع مقدس ایمان، قلم و شجاعت را در هم آمیختند و درس ایثار و شهادت به آیندگان دادند.

 وی همچنین با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل مصون‌سازی و بی خاصیت کننده آفندها و تهدیدهای دشمنان است گفت پدافند آمادگی در برابر حوادث است، آمادگی ای که برای به حداقل رساندن تلفات مورد توقع است.

 فرماندار اسفراین نیز شهدای دانش آموز را اسوه و الگوی تمام عیار برای نسل آینده ساز انقلاب دانست و بر حرکت نوجوانان و جامعه دانش آموزی برای مدار بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و از آنان خواست اکنون در سنگر جهاد علمی، علم آموزی و تهذیب نفس به مجاهدت بپردازند.

نوری مدیر آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و پدافند غیرعامل اظهار داشت: با درایت و هوشمندی‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تاکنون همه توطئه‌ها و دسیسه‌های آشکار و غیرآشکار استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی خنثی شده است و اکنون وظیفه ما این است تا با استعانت از ذات باری تعالی بارفتار و حرکاتمان پشتیبان ولایت فقیه باشید.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک