سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ساعت ۱۳:۲۱
نماینده شیروان:

استارت پروژه کارخانه ریسندگی به زودی در شیروان زده می شود

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای پروژه ها نباید طولانی مدت تعریف شود چرا که شیرینی آن برای مردم از بین می رود، گفت: استارت پروژه کارخانه ریسندگی به زودی زده می شود.
 استارت پروژه کارخانه ریسندگی به زودی در شیروان زده می شود,

به گزارش عصراترک از شیروان، علی جدی در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان اظهار داشت: در ابتدای فعالیت به عنوان نماینده در شهرک صنعتی شیروان که شبیه به یک قبرستان کارخانجات بود روبرو بودیم و سرمایه‌گذاران از شهرک صنعتی شیروان فراری بودند.

وی ادامه داد: حداقل تاکنون ۵۰ بار از شهرک صنعتی شیروان بازدید کرده ام، شهرک صنعتی شیروان بیش از ۲۵ سال از عمرش می گذشت اما هنوز پست برق نداشت، پیگیری های متعدد و مستمری کردم تا توانستم با اعتبار ۶۶۰ میلیون ریال استارت راه اندازی پست برق را بزنیم.

جدی با بیان اینکه آسفالت جاده دسترسی به شهرک صنعتی شیروان را انجام دادیم، افزود: تصفیه خانه شهرک صنعتی را که فعال نبود، فعال کردیم و ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث تصفیه خانه جدید در شهرک صنعتی جذب کردیم و تصفیه خانه موجود نیز به ناحیه صنعتی منتقل می شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توافقات اضافه شدن ۱۵ هکتار زمین به ناحیه صنعتی شیروان صورت گرفته است، گفت: متقاضی برای سرمایه گذاری در شیروان افزایش یافته است چون می دانند در شیروان وحدت خوبی بین مسئولین برای حمایت از سرمایه گذاران  وجود دارد.

جدی یادآور شد: استارت پروژه کارخانه ریسندگی به زودی در شهرک صنعتی زده می شود، همچنین کشتارگاه صنعتی شیروان را که دوسال پیگیر استارت آن بودیم، توانستیم سرمایه گذار را متقاعد کنیم این کار را انجام دهد که کلنگ آن زده شد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از کشتارگاه، دامداری منطقه رونق خواهد گرفت و عواید آن برای کل مردم منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه ها نباید طولانی تعریف شود چرا که شیرینی آن برای مردم از بین می رود، گفت: در شیروان در حال حاضر ۵۰ کیلومتر راه روستایی در حال آسفالت شدن است و در حوزه آبرسانی نیز اتفاقات بسیار بزرگ و خوبی افتاده و در حال حاضر بالای ۲۰ پروژه در حال اجرا می باشد.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک