شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ساعت ۱۳:۳۷
مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی اعلام کرد:

اعطای ۹۱۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به طرح های روستا و عشایری استان

منوچهر نبی زاده گفت: صندوق کارآفرینی امید استان تاکنون برای طرح های اشتغالزای روستایی و عشایری استان به تعداد هزار و 45 طرح مبلغ 911 میلیارد و 780 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.
اعطای 911 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به طرح های روستا و عشایری استان,

منوچهر نبی زاده، مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید، صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی به طور کلی به 14 هزار و 718 متقاضی مبلغ دو هزار و 288 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی و کارآفرینی اعطا کرده است.

نبی زاده، گفت: در این مدت، این صندوق برای طرح های اشتغالزای روستایی و عشایری استان به تعداد هزار و 45 طرح مبلغ 911 میلیارد و 780 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

وی بیان کرد: از این تسهیلات اشاره شده برای طرح های اشتغالزای روستایی و عشایری استان 165 میلیارد و 90 میلیون ریال به 164 فقره طرح در شهرستان اسفراین، 212 میلیارد و 930 میلیون ریال تسهیلات به 230 فقره طرح در شهرستان بجنورد و 109 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات به 127 فقره طرح در شهرستان مانه و سملقان پرداخت شده است.

وی افزود: 92 میلیارد و 930 میلیون ریال تسهیلات به 181 فقره طرح در شهرستان فاروج، 202 میلیارد و 170 میلیون ریال تسهیلات به 191 فقره طرح در شهرستان شیروان، 38 میلیارد و 750 میلیون ریال تسهیلات به 32 فقره طرح در شهرستان جاجرم، 49 میلیارد و 640 میلیون ریال تسهیلات به 100 فقره طرح در شهرستان راز و جرگلان و 40 میلیارد و 910 میلیون ریال تسهیلات به 20 فقره طرح در شهرستان گرمه پرداخت شده اند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی در ادامه یادآور شد: این صندوق در حمایت از راه اندازی کسب و کارهای خرد و کوچک در استان سه محور اعطای تسهیلات را در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: محور نخست این صندوق برای اعطای تسهیلات به کسب و کارهای خرد و کوچک در زمینه حل مشکل ارائه تضمین بانکی برای بانوان متقاضی دریافت تسهیلات بوده که اعطای تسهیلات به صندوق های خرد زنان روستایی و عشایری در استان را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: این صندوق در این زمینه، تا به کنون به 21 صندوق خرد زنان روستایی و عشایری استان تسهیلات اعطا کرده است.

نبی زاده در ادامه افزود: دومین محور این صندوق برای اعطای تسهیلات به کسب و کارهای خرد و کوچک در قالب طرح یک روستا یک محصول است.

وی گفت: این صندوق به مهمترین طرح اقتصادی در هر روستا تسهیلات اعطا می کند، به طور مثال این تسهیلات به ادامه فعالیت تولید فرش دو رو در روستای دویدوخ اعطا شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی همچنین بیان کرد: سومین محور این صندوق برای اعطای تسهیلات به کسب و کارهای خرد و کوچک به طرح روستای بدون بیکار است که در این زمینه 29 روستا را انتخاب و محور این طرح قرار داده ایم.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک