در حال بارگذاری
شهردار بجنورد:

50درصد معابر بجنورد آسفالت شده است

شماره خبر : 917 - https://asreatrak.ir/short/VvdWm

شهردار بجنورد گفت: با برداشت‌های میدانی در طی دو ماه گذشته، معاونت عمرانی شهرداری توانسته به ۵۰ درصد تعهداتش در حوزه آسفالت عمل کند.

علی کشمیری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: طی دو ماه گذشته خدمات گسترده عمرانی انجام شده در سطح شهر نسبت به سال‌های گذشته پر رنگ‌تر و با تنوع بیشتری درحال اجرا است.

وی افزود: هم اکنون بخش‌های مهمی از خیابان‌ها در حاشیه شهر زیرسازی و تسطیح شده و برای آسفالت آماده می‌شوند و بطور همزمان خدمات مرمت، روکش و آسفالت در سایر نقاط شهری بجنورد اجرا می‌شود.

شهردار بجنورد گفت: متمرکز کردن خدمات عمرانی به هر محله و اجرای عملیات آسفالت در خیابان‌های اصلی و فرعی رضایت‌مندی خوبی ایجاد کرده که در انعکاس پیام‌های شهروندی و تماس با سامانه ۱۳۷ مشهود است.

کشمیری بیان کرد: با برداشت‌های میدانی در طی دو ماه گذشته، معاونت عمرانی شهرداری توانسته به ۵۰ درصد تعهداتش در حوزه آسفالت عمل کند که این امر زمانی مهم جلوه می‌کند که بدانیم حجم آسفالت امسال سه برابر سال‌های گذشته برنامه‌ریزی شده است.
 

این مسئول اضافه کرد:  این حجم از آسفالت‌های انجام‌شده در شهر بجنورد تاکنون حدود ۴۵ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشته است و در تلاشیم تا زمانی که شرایط جوی اجازه دهد آسفالت معابر را برای افزایش رفاه حال مردم ادامه دهیم.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات