در حال بارگذاری
مدیر هماهنگی خدمات شهری شهرداری بجنورد:

۵ نقطه بجنورد برای عرضه دام معرفی شد

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد از جانمایی پنج مکان برای عرضه دام زنده جهت قربانی خبرداد.

علی فرزادی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» از جانمایی پنج مکان برای عرضه دام زنده جهت قربانی خبرداد و اظهار کرد: میدان دام کشتارگاه قدیم، کشتارگاه صنعتی، میدان رسالت، ضلع جنوب پایانه مسافربری و چهارراه امام علی(ع)  نقاطی است که برای عرضه دام زنده تعیین شده و همکاران شهرداری در اجرائیات نسبت به نظارت وممانعت از خرید و فروش دام در خارج نقاط تعیین شده اقدام می‌کنند.

وی افزود: همچنین خرید و فروش پوست در میدان کارگر و چهارراه خوشی انجام می‌شود و به منظور مدیریت جلوگیری از نشر آلودگی، افراد موظف هستند حتما پوست خریداری شده را در وانت بار قرار بدهند.

 مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد ادامه داد: همکاران سازمان پسماند نیز نسبت به شستشوی معابر با اولویت محلات سنی‌نشین که بیشترین آمار قربانی دام در عید قربان دارند، انجام خواهد گرفت.

این مسئول همچنین به جانمایی مخازن زباله در محلاتی که بیشترین آمار ذبح در سال گذشته داشتند ازجمله  فرودگاه، جوادیه، نیروگاه خیابان نشاط در ضلع شمال پارک شهربازی خبرداد و گفت: مخازن به منظور انتقال آسان امحا واحشای دام جانمایی می‌شودو همکاران سازمان پسماند به تخلیه، شستشو و نظافت محوطه پیرامون محل ذبح دام اقدام می‌کنند.

 فرزادی افزود: به منظور تایید سلامت دام، کارشناس دامپزشکی در کشتارگاه صنعتی حضوردارند و فعالیت کشتارگاه صنعتی تا زمان مراجعه شهروندان ادامه خواهد داشت.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات