به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابطعمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی، محمد مشتری گفت: خدماترسانی و جابهجایی زائران اربعین حسینی باید مبتنی بر تحلیل اطلاعات و دادههای استخراج شده از سامانههای حوزه راهداری و حملونقل جادهای باشد.
وی ادامه داد: برایناساس تیمی از این اداره کل در مرکز پایش راهداری و حملونقل جادهای مستقر در پایانه برکت مرز مهران حضور دارند و ناوگان مسافری استان را در مسیر حرکت رصد میکنند.
مشتری روزهای اوج اعزام زائران اربعین را از ۲۳ تا ۲۵ مرداد و ایام اوج بازگشت را سه تا پنج شهریور اعلام کرد و افزود: برایناساس باید برای خدماترسانی مطلوب در بازگشت زائران اربعین حسینی، برنامههای دقیق و منظمی انجام شود تا زوار با کمترین معطلی به استان بازگردند.
وی با بیان این که در اربعین سال گذشته، میانگین معطلی زائران در مرز مهران ۲/۵ ساعت بود، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است با حضور تیمهای این اداره کل در مرکز پایش و پایانه برکت، ناوگان اتوبوسی موردنیاز زائران در کوتاهترین زمان تأمین شود.
انتهای خبر/ رحمانی
0 نظر