در حال بارگذاری
مدیرکل زندان‌های خراسان‌شمالی

۱۳۵ زندانی جرائم غیرعمد خراسان‌شمالی در انتظار خیران

مدیرکل زندان‌های خراسان‌شمالی گفت: هم اکنون ۱۳۵ زندانی جرائم غیرعمد با مجموع بدهی ۸۱ میلیارد تومان در انتظار کمک خیرین هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان شمالی، عبدالرحیم گرجی اظهار کرد: هم اکنون ۱۳۵ نفر زندانی جرائم غیر عمد در انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند.

وی گفت: مجموع بدهی این تعداد از زندانیان ۸۱ میلیارد تومان است.‌مدیرکل زندان‌های خراسان‌شمالی افزود: در سال گذشته ستاد دیه استان مجموعا ۲۴۰ نفر آزاد کرده است که از این تعداد ۲۳۳ نفر آقا و ۷ نفر خانم بوده‌اند.

گرجی ادامه داد: مجموع بدهی این تعداد ۱۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده که ۶۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان گذشت شکات، ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک مردمی، ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ستاد دیه، ۳۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعسار پذیرفته شده توسط دستگاه قضا و ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز خود زندانی پرداخت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در سه ماهه اخیر نیز ۴۱ نفر آزاد شده‌اند که ۳۸ نفر آقا و ۳ نفر خانم بوده است.

مدیرکل زندان‌های خراسان‌شمالی بیان داشت: هم اکنون حدود ۸۳ درصد زندانیان درحال اشتغال هستند و با اعزام به کار در شهرداری ها و کشتارگاه شده‌اند.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات