در حال بارگذاری
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

یکم تیرماه، ثبت‌نام سرویس مدارس تمام می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: اول تیرماه مهلت ثبت‌نام برای استفاده از سرویس مدارس تمام می‌شود.

ابوالقاسم اکبری در گفتگو با خبرنگار عصر اترک دررابطه‌با سرویس مدارس اظهار داشت: در تاریخ هشتم شهریورماه سال گذشته، آئین‌نامه داخلی حمل‌ونقل دانش‌آموزی سراسر کشور به تصویب هیأت وزیران رسید.

 وی ادامه داد: بنا بر آئین‌نامه اجرایی جدید، نظارت بر خدمات حمل‌ونقل دانش‌آموزی، سیاست‌گذاری جهت ارتقای کمیت و کیفیت خدمات، الزام نظارت بر خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های متولی و گزارش تخلفات احتمالی مرجع صدور گواهی بر عهده شورای هماهنگی ترافیک شهرستان خواهد بود.

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی یادآور شد: مدیر و یا نماینده آموزش و پرورش و  نماینده اولیا در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان به‌عنوان عضو حضور پیدا می‌کند.

 این مسئول خاطرنشان کرد: اما تصمیمات لازم برای حمل‌ونقل دانش‌آموزان در تمام شهرستان‌ها برعهده کمیته ترافیک شهرستان‌ها است که متولی آن در شهرها شهرداری و در روستاها متولی دهیاری‌ها هستند.

 اکبری گفت: اولیا نسبت به اطلاع‌رسانی‌هایی که شورای ترافیک هر شهرستان به‌زودی خواهند داشت، باید در سامانه سپند که توسط شهرداری‌ها فعال می‌شود ثبت‌نام و محل تردد را دقیق عنوان کنند، عملاً قرارداد پیمانکاری با اولیا و شرکت‌ها از این طریق بسته خواهد شد.

 وی بیان داشت: اولیایی که متقاضی سرویس مدرسه هستند، حتماً در سامانه سپند بعد از زمان اعلامی ثبت‌نام کنند که ابتدای مهر با مشکل سرویس مواجه نشوند.

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: اول تیرماه مهلت ثبت‌نام برای استفاده از سرویس دانش‌آموزان تمام می‌شود.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات