در حال بارگذاری
در بیانیه سپاه جوادالائمه خراسان شمالی آمد است؛

گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است

سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای به حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، سردار سرتیپ دوم پاسدار اسماعیل فرجی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی نوروزی، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان شمالی طی پیامی مشترک آحاد مردم غیور و دلداده به آرمان امام راحل و شهدا را به حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری دعوت کردند.

 در این پیام آمده است: مسئله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی ملت ایران شرکت کنند و نشان بدهند که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد.

در شرایطی که چشم همه جهانیان به ایران اسلامی دوخته شده است باید توجه داشت همچنان که شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.

مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی باید بدانند انتخابات پرشور ۸ تیر مکمل حماسه بدرقه «شهیدان پرواز اردیبهشت» است و هر برگه رأی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به‌نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار باارزش و بااهمیت است.

به فضل الهی هشتم تیرماه روز تجلی همدلی و هم‌زبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر خواهد بود تا همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به‌عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

خدمتگزاران شما در سپاه حضرت جوادالائمه علیه‌السلام، ضمن دعوت از آحاد مردم غیور و دلداده به آرمان امام راحل و شهدا برای حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری؛ امیدوارند تا نتیجه گزینش مردم آینده‌ای روشن را برای ایران اسلامی رقم بزند ان‌شاءالله. 

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات