در حال بارگذاری
فرماندار راز و جرگلان:

حماسه آزادسازی خرمشهر ثمره همدلی ملت بود

فرماندار راز و جرگلان با اشاره به اینکه همدلی، همراهی و وحدت مردم حماسه بزرگ خرمشهر را خلق کرد، ادامه داد: همچنین سپاه و ارتش در کنار هم مثل دو بازو و دو بال پرنده یک حماسه عظیم را خلق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی عصر اترک در شهرستان راز و جرگلان، مصطفی حسن‌زاده، شب گذشته در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر با گرامی نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش که در این پرواز حضور داشتند و به شهادت رسیدند، اظهار داشت: ثمره حماسه خرمشهر در واقع ولایت‌مداری مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه همدلی، همراهی و وحدت مردم حماسه بزرگ خرمشهر را خلق کرد، ادامه داد: همچنین سپاه و ارتش در کنار هم مثل دو بازو و دو بال پرنده یک حماسه عظیم را خلق کردند.


فرماندار شهرستان راز و جرگلان ابراز داشت: در حماسه‌ای که مردم در دفاع مقدس اجرایی کردند، به‌گونه‌ای بود که به گمان خیلی از راهبُردهای جنگ این عمل انجام ناشدنی بود. 

وی گفت: در واقع کشوری که تازه انقلاب کرده و استقلال و آزادی خود را به دست آورده، سلاح زیادی در آن زمان در دست نداشت، اما آن‌چنان حماسه‌ای را خلق کردند و با دستان خالی خرمشهر را آزاد کردند که این جز باقدرت و اراده و ولایت‌پذیری مردم محقق نمی‌شد.


 

 انتهای خبر/ ادبی

برچسب ها:

0 نظر

ارسال نظرات