در حال بارگذاری
رئیس دانشگاه دختران کوثر بجنورد:

کشورهای اسلامی تولیدات صهیونیست را تحریم کنند

شماره خبر : 2098 - https://asreatrak.ir/short/Ngojp

رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد گفت: برخی از کشورهای اسلامی که تولیدات کمتری دارند و واردات از تولیدت مناطق صهیونیست به آنها انجام می‌شود، کشورهای صهیونیستی را تحریم کنند.

 محبوبه معین مقدس در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» دررابطه‌با حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم مسلمان در غزه و لبنان گفت: اگر مسلمان در هر نقطه‌ای از دنیا با هم وحدت داشته باشند، وحدت و یکپارچگی مانع از بروز مشکلات بزرگ‌تر خواهد شد.

 وی به بیانات مقام معظم رهبری دررابطه‌با اینکه مسلمانان در هر جایی از جهان باشند یک امت واحد هستند، اشاره کرد و ادامه داد: بنابراین اگر شاهد اتفاقی برای بخشی از این امت باشیم بقیه باید نسبت به آن حساس باشند.

 رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد اضافه کرد: به‌طوری‌که زمانی به غزه، لبنان و یا بخشی دیگر از امت اسلامی تعدی صورت گیرد، باید به این گونه باشد که گویی این اتفاق برای خودشان بوده است و نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشند.

 این مسئول با تأکید بر این موضوع که رهبران مقاومت در واقع مقاومت کشورهای اسلامی هستند، ادامه داد: بنابراین محافظت از آنها و حفظ جان آنها وظیفه تمام کشورهای اسلامی است.

 معین مقدس خاطرنشان کرد: نکته قابل‌توجه این است که مسئولان جمهوری اسلامی موظف هستند تا روابط بین‌الملل را طوری تنظیم کنند که با دشمنان اسلام در حدی که اسلام برای آنها تعریف کرده روابط داشته باشند.

 رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد اضافه کرد: وظیفه ملت‌های مسلمان و یا امت اسلامی این است که اگر حتی در کشوری هستند که مسئولان در راستای اهداف اسلامی حرکت ندارند و حتی مثل برخی از کشورهای عربی به جبهه مقاومت خیانت می‌کنند، خودشان تبیین را داشته باشند.

 وی ادامه داد: همچنین این افراد رویکردهای خودشان را در حمایت از جبهه مقاومت در رسانه‌ها و نقاط قابل‌انتشار بیان کنند.

 این مسئول با بیان اینکه حمایت‌های اقتصادی بسیار مهم است، گفت: براین‌اساس برخی از کشورهای اسلامی که تولیدات کمتری دارند و واردات از تولیدت مناطق صهیونیست به آنها انجام می‌شود، کشورهای صهیونیستی را تحریم کنند؛ زیرا خریدنکردن از آنها باعث فلج شدن اقتصادی رژیم کودک کش خواهد شد که در این حوزه توانایی و هماهنگی امت اسلامی را می‌طلبد.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات