در حال بارگذاری
رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی:

وحشیانه‌تر شدن حملات اسرائیل نشان از نابودی اوست

شماره خبر : 2093 - https://asreatrak.ir/short/4yQL0

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی گفت: وحشیانه‌ترشدن حملات اسرائیل نشان از قدرت نیست؛ بلکه نشان از نابودی و زوال این رژیم غاصب است.

سید جلال لنگری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: نتانیاهو، رژیم غاصب صهیونیستی و بخصوص آمریکا جنایت‌کار باورشان شده است که سنت و نصرت الهی برای پیروزی مردم غزه با حمایت ۱۰۰ درصدی حزب‌الله نزدیک و شکست اسرائیل غاصب و محو آن از سرزمین اشغالی نزدیک‌تر شده است.

 وی افزود: شکست‌های قبلی این رژیم از گذشته تابه‌حال، مؤید این پیروزی قریب‌الوقوع است؛ لذا نتانیاهو دیوانه‌وار با هدایت و کمک آمریکا مانند سگ هار به طور غیرعقلایی دست به هر جنایتی (کودک کشی، قتل‌عام مردم، انفجار پیجر برای ازبین‌بردن فرماندهان حزب‌الله و اخیراً شهادت اسماعیل هنیه و به دنبال آن به‌شهادت‌رساندن دبیرکل حزب‌الله سید حسن نصرالله) می‌زند تا بتواند از این پیروزی قریب‌الوقوع جلوگیری کند؛ ولی زهی خیال باطل؛ هر چه از این جنایت‌ها بیشتر تکرار کند در منجلاب شکست قطعی بیشتر غرق می‌شود.

 رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی تاکیدکرد: با شهادت سید حسن نصرالله نه‌تنها حزب‌الله و محور حزب‌الله از بین نمی‌رود، بلکه روزبه‌روز بر میزان اقتدار و قدرت حزب‌الله افزوده خواهد شد و خون پاک سید بزرگوار و این شهادت مظلومانه، ساختار سازمان مقاومت حزب‌الله را مستحکم‌تر خواهد ساخت.

 لنگری ادامه داد: تاریخ فعالیت حزب‌الله نشان می‌دهد که هرگاه رهبر و فرمانده اصلی حزب‌الله توسط اسرائیل و ایادی آن به شهادت رسیده است حزب‌الله مقاوم‌تر شده است.

 این مسئول با بیان اینکه پس از شهادت سید اسماعیل موسوی و جانشینی سید حسن نصرالله به‌عنوان دبیرکل حزب‌الله مشاهده شد که حزب‌الله بااقتدار بیشتر صهیونیست‌ها را از لبنان کاملاً خارج کردند، گفت: در جنگ ۳۳ روزه هم پیروزی‌های حاصله نشان می‌دهد مقاومت حزب‌الله به دست دبیرکلی جدید سید حسن نصرالله پس از شهادت سید اسماعیل موسوی بیشتر شده است و پس از شهادت سید حسن نصرالله خواهیم دید که جانشین آینده ایشان موجب تقویت ساختار سازمان مقاومت حزب‌الله خواهد شد.

 رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی تأکید کرد: دبیرکل حزب‌الله جدید به یاری خدا ساختار تشکیلاتی حزب‌الله را حتی بسیار قوی‌تر از سید حسن نصرالله می‌سازد این پدیده به‌خاطر ثمره خون پاک به‌ناحق ریخته سید حسن نصرالله خواهد بود.

 لنگری با بیان اینکه وحشیانه‌ترشدن حملات اسرائیل نشان قدرت نیست؛ بلکه نشان از نابودی و زوال این رژیم غاصب است، گفت: همانند بال‌وپر زدن مرغ پرکنده که لحظات پایانی عمر خود را سپری می‌کند. حملات وحشیانه اسرائیل هم ناقض قانون و نشان از اضمحلال موجودیت آنان در فلسطین اشغالی و هم نشان از محو کامل آنان از سرزمین اشغالی است.

 وی ادامه داد: این دست و پازدن‌ها بیهوده بوده و عمر صهیونیست‌ها رو به پایانی زودهنگام است. اگر اسرائیل، لبنان را با خاک هم یکسان کند و تمام فرماندهان را به شهادت برساند نمی‌تواند خللی بر اراده حزب‌الله وارد کند و به قول حضرت امام (ره) بکشید ملت ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات