در حال بارگذاری
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی::

آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات فراهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان وجود دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، حسن ناهیدی با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی طی اسفندماه سال گذشته اظهار کرد: از آنجایی که فاصله زمانی زیادی از آن زمان نگذشته و هیات‌های اجرایی نیز آموزش‌های لازم را دیده و تجربه کافی را دارند این آمادگی در استان ما وجود دارد.

وی افزود: فقط تغییرات کوچکی ممکن است که به وجود آید که یکی از آن‌ها یک نماینده شوراهای شهرستان‌ها و بخش‌ها اضافه خواهد شد و ممکن است یک نفر بنا به دلایلی انصراف دهد که باید فردی جایگزین‌ها آن‌ها شود.

ناهیدی با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از ۱۰ خرداد آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: داوطلبان تا ۱۴ خرداد مهلت دارند که ثبت‌نام کنند و شورای نگهبان تا ۲۱ خرداد صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند و ۲۲ خرداد اسامی نامزدهای تاییدصلاحیت‌شده اعلام می‌شود.

این مقام مسئول افزود: از ۲۳ خرداد تا ۶ تیر زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدها است و ۸ تیر انتخابات نهمین رئیس جمهور برگزار می‌شود. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در جهت تامین امکانات و فراهم سازی بستر برگزاری انتخابات تلاش و توجه داشته باشند.

انتهای پیام

0 نظر

ارسال نظرات