در حال بارگذاری
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:

نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان شمالی افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: دهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان شمالی از ۳۰ام خرداد لغایت سوم تیرماه با ۲۰۰ غرفه در محل منطقه نمونه گردشگری ملی بش قارداش در بجنورد برگزار می‌شود.

 به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان اظهار داشت: طی تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و صندوق کارآفرینی خراسان شمالی در راستای تحریک تقاضا به ۱۵۰ نفر از متقاضیان، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وی برپایی این نمایشگاه سراسری در خراسان شمالی را فرصت مناسبی دانست و گفت: این نمایشگاه یک تحرکی را ایجاد می‌کند و می‌تواند در ایجاد اشتغال در حوزه صنایع‌دستی، ایجاد کارگاه‌های صنایع‌دستی، برندسازی، آشنایی بخش‌های مختلف اقتصادی استان و سایر استان‌های با ظرفیت‌های خراسان شمالی و مراوداتی که در آینده اتفاق خواهد افتاد، باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با بیان اینکه این امر به گردش اقتصادی صنعتگران استان کمک شایانی می‌کند، افزود: برای سهولت دریافت این تسهیلات غرفه‌ای به صندوق کارآفرینی امید در دهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی اختصاص داده می‌شود.

 این مسئول با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات خرید صنایع‌دستی موجب توسعه پایدار اقتصادی و اشتغال در استان می‌شود، ادامه داد: برپایی این نمایشگاه بعد از گذشت چند سال می‌تواند شروعی دوباره برای برپایی سایر نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی باشد.

 

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات