در حال بارگذاری
شاعر بجنوردی:

مقاومت و ایستادگی عامل شکست اسرائیل است

شماره خبر : 2086 - https://asreatrak.ir/short/4XlXq

یک شاعر بجنوردی گفت: نقطه‌ضعف اسرائیل، نقطۀ قوت ماست که ثبات قدم، تقویت مقاومت و ایستادگی ما است.

سید باقر سیدی زاده، در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» دررابطه‌با حوادث اخیر و حملات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل علیه لبنان و شهادت سید حسن نصرالله گفت: این رژیم غاصب در واقع با خوی خودبرتربینی که دارد با هر کسی که در برابر او بایستد و بله‌قربان‌گوی او نباشد، سر جنگ خواهد داشت.

 این شاعر بجنوردی با تأکید بر این موضوع که رژیم جنایت‌کار اسرائیل به یکپارچگی و اتحاد جبهه مقاومت آگاهی پیدا کرده است، افزود: براین‌اساس پس از حمله به غزّه، با گسترش حملات به لبنان و یمن، سعی در آسیب‌پذیر جلوه‌دادن اضلاع مختلف جبهه مقاومت، قهرمان بودن و ترسناک بودن خود دارد.

 سیدی زاده با اشاره به این موضوع که پوچی و نابودی در اسرائیل رخ‌داده است، اضافه کرد: آنچه باعث می‌شود برخی گمان کنند اسرائیل همچنان پابرجاست، در واقع حمایت‌های تسلیحاتی کشورهای غربی است که دست او را پر کرده‌اند وگرنه برای اسرائیل چیزی باقی نمانده است و رو به نابودی است.

 این هنرمند اهل خراسان شمالی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله با مبارزه مستمری که داشت سدی پولادین در برابر دشمنان ایجاد کرد، گفت: سدی که تار و پودش با اعتقادی راسخ، روحی متعالی و شجاعتی حکیمانه شکل‌گرفته بود.

 سیدی زاده ابراز داشت: همه دولت‌ها و امت اسلامی باید سنگر عقاید خود را به باورهای عمیق قرآنی و با استقامت خود، به‌سوی نصرت الهی که وعده‌ای حق است، بشتابند.

 وی با اشاره به اینکه این شهادت‌ها برای ما و جبهه مقاومت تازگی ندارد، گفت: نکته قابل‌توجه این است که دشمن نمی‌خواهد از ما و هویّت ما، چیزی باقی بماند و همۀ داروندار ما، همین مقاومت ظلم‌ستیزانه‌ست که از معارف قرآنی و عاشورایی خود به ارث برده‌ایم.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات