در حال بارگذاری

نخستین مدیر برق شهرستان گرمه منصوب شد

شماره خبر : 2077 - https://asreatrak.ir/short/4AqXQ

با حضور فرماندار گرمه و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، نخستین مدیر توزیع نیروی برق شهرستان گرمه منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیرعامل این شرکت در آیین معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان گرمه گفت: گرمه یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های استان است که شهرهای درق و ایور در این شهرستان دارای بیشتری تعداد شهید در استان هستند و این موضوع اهمیت کار خدمت‌رسانی را برای کارکنان اداره برق گرمه دوچندان می‌کند.

حسن چاهی ادامه داد: در همین راستا، به‌منظور جلب رضایت شهروندان و باتوجه‌به رشد و توسعه شهرستان گرمه، این موضوع  طلب می‌کرد تا این شرکت هم‌زمان با افزایش تعداد مشترکان اقدام به توسعه و احداث شبکه اعم از شبکه فشار متوسط و شبکه فشارضعیف در این شهرستان کند.

 وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به این که برای مدیریت و هماهنگی اجرای پروژه‌ها نیازمند به حضور مدیریت مستقل در این شهرستان بود، این شرکت اقدام به انتصاب مدیر جدید کرد، تا برنامه‌های توسعه‌ای در این شهرستان تسریع شود.  

فرماندار گرمه نیز در این مراسم با بیان این که انتصاب مدیر توزیع نیروی برق برای شهرستان گرمه بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق استان دارای نیروهای توانمند و جهادی است که در میدان عمل، این موضوع را اثبات کرده‌اند.

عبدالحسین قاضوی با بیان این که این انتصاب می‌تواند به پیشبرد برنامه‌های این شهرستان کمک شایانی کند، افزود: یکی از پروژه‌های بسیار مهم در این شهرستان، نهضت ملی مسکن است که در شهرهای تحت پوشش درق و ایور با جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم که مدیر برق این شهرستان با این انتصاب، یاری‌بخش این پروژه باشد.

بر اساس این گزارش در این مراسم از خدمات علی کریمی به‌عنوان مدیر برق شهرستان‌های گرمه و جاجرم تقدیر و حسین هنرآموز به‌عنوان نخستین مدیر توزیع برق شهرستان گرمه منصوب شد. 

انتهای خبر/

 

 

0 نظر

ارسال نظرات