در حال بارگذاری
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

سرنوشت جامعه با انتخاب اصلح مشخص می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی گفت: سرنوشت جامعه ما امروز با مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح تعیین می‌شود که زنان می‌توانند نقشی موثر در این مورد داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری در همایش بانوان کارآفرین خراسان‌شمالی اظهار کرد: دین و دنیا با یکدیگر ارتباطی تنگاتنگ دارند و توجه افراد باید توأمان به این دو امر باشد.

وی افزود: همان اجر و پاداش فراوانی که برای مجاهد فی سبیل‌الله در اسلام تعیین شده است برای فردی که در جهت کسب درآمد حلال تلاش می‌کند نیز در نظر گرفته می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه درخراسان‌شمالی ادامه داد: بیکاری و اوقات فراغت زیاد داشتن باعث ایجاد فساد در انسان می‌شود و زمانی که وقت جوانان به کار گذرانده شود به سمت فساد نمی‌روند.

 نوری خاطرنشان کرد: کارآفرینی از آن جهت امر مهمی است که از بیکاری مردم و گسترش آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند و همچنین باعث بالابردن معنویت جامعه می‌‌شود.

وی ادامه داد: مسؤلین وظیفه دارند تا بسترهای لازم برای کارآفرینی و اعتلای اقتصادی را در جامعه به وجود آورند.

نماینده ولی‌فقیه درخراسان‌شمالی با تاکید بر انتخابات گفت: سرنوشت جامعه ما امروز با مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح تعیین می‌شود که زنان می‌توانند نقشی موثر در این مورد داشته باشند.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات