در حال بارگذاری
امام‌جمعه موقت بجنورد:

مردم، کشور را ناموس خود بدانند

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: مردم، کشور را ناموس خود بدانند و از این ناموس در برابر توطئه‌های دشمن محافظت کنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مرتضی موسوی جاجرمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» در پاسخ به این سؤال که آحاد مردم چگونه می‌توانند وظیفه ناتمام خود را تمام کنند، اظهار کرد:  رأی‌دادن باعث می‌شود که اقتدار و پیشرفت کشور بیشتر شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم، کشور را ناموس خود بدانند و از این ناموس در برابر توطئه‌های دشمن محافظت کنند، افزود: اگر هم مشکلاتی در کشور وجود دارد ما با رأی‌دادن خودمان این مشکلات را جبران کنیم، مشارکت را افزایش دهیم و دشمن را مأیوس کنیم.

امام‌جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه دشمن تبلیغات فراوانی در توجیه و شرکت‌نکردن مردم در انتخابات می‌کند، گفت: در آن زمان می‌گفتند جنگ می‌شود؛ اما اتفاقی نیفتاد و وقتی ما بااقتدار در مقابل دشمن می‌ایستیم، دشمن عقب‌نشینی می‌کند، از زمان حمله وعده صادق رفتار دشمنان با ما عوض شده است.

موسوی جاجرمی ادامه داد: دشمن می‌بیند که اگر فردی مانند شهید رئیسی روی کار بیاید از نظر مسائل اقتصادی دیگر کاری نمی‌تواند انجام دهد تمام تمرکزش را روی شرکت‌نکردن مردم در انتخابات می‌گذارد و یا از یک نامزد ریاست‌جمهوری خاصی که طرف‌دار سیاست‌های فکری آنان است حمایت می‌کند.

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: دشمن تمام توانش را به کار می‌برد؛ چون به این امید بسته است که من با این فرد خاص می‌توانم جلوی پیشرفت کشور و انقلاب را بگیرم؛ بنابراین از این طرف هم ما باید تلاش کنیم در صحنه باشیم و منفعل نباشیم.

وی ادامه داد: ما اگر انتخابمان خوب باشد، فردی که انتخاب می‌شود راه ریل‌گذاری شده شهید رئیسی را ادامه می‌دهد ما در ثواب آنان نیز شریک هستیم.

موسوی جاجرمی در مورد ویژگی رئیس‌جمهور آینده گفت: شجاع، خالص، مردمی و خادم مردم باشد همان‌طور که شهید رئیسی مخلصانه برای‌خدا کار می‌کرد رئیس‌جمهوری برای آینده باید انتخاب کنیم که این ویژگی‌ها را داشته باشد تا ریل‌هایی که شهید رئیسی برای کشور گذاشته شده است را ادامه دهد و پیشرفت کشور را دوچندان کند.

مصاحبه از: عبدالله یزدانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات