به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابطعمومی خبرگزاری پلیس، مجتبی عربی دررابطهبا جزئیات این خبر اظهار داشت: مرکز فوریتهای سایبری پلیس فتا خراسان شمالی باهدف پیگیری و واکنش سریع در برابر آسیبها و تهدیدات و جرائم برخط راهاندازی شده که این موضوع رضایت خاطر شهروندان را در پی داشته است.
وی با اشاره به اینکه برقراری ارتباط تلفنی با مرکز فوریتهای سایبری یکی از آسانترین روشهای برقراری ارتباط مردم با پلیس فتا است، افزود: کارشناسان حاضر در این مرکز بهصورت ۲۴ ساعته درحالخدمت رسانی و ارائه مشاوره به مردم هستند.
عربی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۷۹ نفر بهصورت حضوری به این مرکز مراجعه کردهاند، گفت: در این مدت ۳۵ میلیارد و ۳۹۷ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال مبلغ کلاهبرداری شده از شهروندان بود که با تلاش کارشناسان پلیس فتا استان بهحساب مالباختگان عودت داده شد.
انتهای خبر/ رحمانی
0 نظر