در حال بارگذاری
کارشناس مسائل سیاسی:

ضد و نقیض‌های پزشکیان، مردم را هوشیارتر می‌کند

یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان قطعی یارانه، گرانی بنزین و ضد و نقیض‌هایی در صحبت‌های مسعود پزشکیان باعث انتقاداتی علیه او شده، گفت: با صحبت‌هایی که اطرافیان و ستاد این نامزد ریاست‌جمهوری داشته‌اند، مردم هوشیارتر می‌شوند.

 طوبی ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  «عصر اترک» دررابطه‌با مناظره تلویزیونی شب گذشته دو کاندیدای ریاست‌جمهوری اظهار داشت: باتوجه‌به اینکه مردم آگاه شده‌اند و به حواشی توجه آن‌چنانی ندارند نگاهشان برنامه‌ای است، بنابراین انتظاری که از کاندیداها دارند ارائه راهکار و برنامه است.

 وی با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند تا کاندیداها برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی داشته باشند، گفت: براین‌اساس باتوجه‌به اینکه سعید جلیلی ارائه برنامه داشت و موج ناامیدی را ایجاد نکرد و تلاش در ارائه برنامه آینده دولت خودش را داشت، قطعاً تأثیرگذار خواهد بود و مردم با نگاه آگاه کاندیدای موردنظر را انتخاب خواهند کرد.

 این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: همه می‌دانند که یک کاندیدا برای اینکه بخواهد رأی‌آوری بیشتری داشته باشد معمولاً دنبال یک سری مباحثی می‌شود که نظر مردم را به خود جلب کند درحالی‌که از طرفی مردم بابصیرت ایران به موارد حاشیه‌ای توجهی نمی‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه بیان قطع یارانه و گرانی بنزین و ضد و نقیض‌هایی در صحبت‌های مسعود پزشکیان باعث هجمه انتقادات علیه او شده است، اضافه کرد: با صحبت‌هایی که اطرافیان این نامزد ریاست‌جمهوری داشته‌اند، تا زمانی که برنامه ارائه ندهد، شعاری بیش نیست و مردم به آن هوشیار هستند.

 ولی‌پور خاطرنشان کرد: متأسفانه تمام هم‌ وغم دولت دوازدهم، نگاه ایران به غرب بوده و برای رفع هر گونه مشکلات دست به گدایی به سمت آمریکا دراز کند، از طرفی ظرفیت‌های داخلی مثل جوان نخبه که توانمند است، را نادیده بگیرد.

 این مدرس حوزه علمیه الزهرا بجنورد ابراز داشت: همچنین دولت‌های اصلاحات با الگوگیری از زمان پهلوی تمام هدفشان این است که برنامه داخل تعطیل و به غرب وابسته باشند که این بزرگ‌ترین مصیبت و آسیب برای مردم ایران است.

 وی با تأکید بر این موضوع که ما منکر مذاکرات و ارتباط با دنیا نیستیم، گفت: شهید رئیسی با وجود تحریم‌ها ارتباطات مثمرثمر و قابل‌توجهی را با دنیا برقرار کرد، ضمن اینکه دنیا فقط چند کشوری که پزشکیان از آن‌ها اسم می‌برد نیست.

 این کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: دنیا کشورهای زیادی را دارد، لذا اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید مذاکرات با سایر کشورها را داشته باشیم، اما باید این مذاکرات به‌گونه‌ای باشد که هیچ آسیبی به کشور و مردم وارد نشود.

 وی ادامه داد: این در حالی است که طبق نظر آقای پزشکیان و نگاهی که در موضوع ارتباط با کشورهای غربی دارد، اگر چنین دولتی روی کار بیاید، بزرگ‌ترین مصیبت و ضربه‌ای است که به ملت ایران وارد خواهد شد.

 ولی‌پور ابراز داشت: من به‌عنوان یک شهروند ایرانی نیاز به امید دارم که با برنامه‌های اعلامی از سوی آقای جلیلی امیدواری به آینده بیشتر شد، همچنین کشور ایران که پایبند به یک سری اعتقادات است، قطعاً این نگاه در دولت جلیلی با اعتقادات و امید آفرینی کشور را راهبری خواهد کرد.

 وی خاطرنشان کرد: در جهانی که به سمت تروریستی می‌رود و مردم را نابود می‌کند که استعمارش را افزایش دهد، قطعاً با امثال جلیلی و برنامه‌ریزی‌های که دارند، با این امر مبارزه خواهند کرد.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات