در حال بارگذاری
امام جمعه آشخانه گفت:

شهید رئیسی الگوی ریاست جمهوری تراز انقلاب

امام جمعه آشخانه گفت: شهید رئیسی با عمل و تلاش خستگی ناپذیرش عیار ریاست جمهوری تراز انقلاب را به مردم نشان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک حجت السلام والمسلمین محمد جواد شریعتی نژاد امام جمعه آشخانه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به ضمن تسلیت شهادت شهید جمهور خادم الرضا خدمتگذار مردم حضرت آیه الله رئیسی گفت: از خداوند کریم می‌خواهیم که مرهمی از صبر بر دل‌های غمگین ما بگذارد و در این ضایعه عظماء علو درجات را برای شهدای خدمت و صبر و حلم فراوان برای بازماندگان را از خداوند منان خواستاریم.

وی ادامه داد: از حضور قدر شناسانه مردم در مراسم بدرقه شهدا و تجلیل و تکریم از خدمتگذارنشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.  

امام جمعه آشخانه افزود: شهید رئیسی با عمل و تلاش خستگی ناپذیرش عیار ریاست جمهوری تراز انقلاب را به مردم نشان داد.

وی ادامه داد: بدین خاطر وظیفه ما امروز سنگین‌تر می‌شود زیرا باید کسی را بر کرسی ریاست جمهوری انتخاب کنیم که روش و منش او مسیر خادم الرضا باشد.  

امام جمعه آشخانه گفت: قطعا ملت ایران کمتر از الگوی آقای رئیسی را قبول نخواهد کرد زیرا معیارهای رئیس جمهور اسلامی ایران را نشان داد.  

وی این معیارها را برشمرد و افزود: باید مردمی باشد، باید انقلابی باشد و سرباز ولایت باشد و مومن و خدا ترس باشد و مجاهد باشد یعنی با انواع مفاسد اداری و اجتماعی مبارزه کند.  

وی گفت: چنین کسی در تراز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که می‌تواند عیار اعتبار کشور را بالا ببرد.

امام جمعه آشخانه ادامه داد: فرد در تراز انقلاب اسلامی باید تلاش کند تا ارزش پول ملی را به حدی تقویت کند که بیش از دلار و ارزهای مطرح دنیا ارزشمند باشد.  

وی افزود: برای رسیدن به جایگاه تقویت پول ملی لازم است که اقتصاد کشور از دلار قطع گردد و خرید و فروش دلار در داخل تحریم شود، تاجائی که هیچ مفسدی رغبت به پس انداز و سرمایه گذاری با ارز خارجی نداشته باشد که بخواهد با احتکار ارز خارجی اقتصاد جامعه اسلامی را متزلزل کند.  

وی تصریح کرد: پس باید فردی با عیار رئیس جمهور شهید انتخاب کنید تا در جهت فرزند آوری برنامه مدوّنی داشته باشد تا کشور را از بحران پیری نجات دهد بنا بر این باید به کسی رای بدهیم که مومن و خدا ترس باشد، مردمی و انقلابی باشد به آرمانهای شهداء و مقام معظم رهبری و سرافرازی ملت وفادار باشد.  

وی خطاب به نمایندگان مجلس دوازدهم گفت: در وضع قانون مفید و آسان برای رفع مشکلات ملت ایران است جدی و کوشا باشید و نیز به نظارت قوانین پای بند بوده تا مجریان به درستی قوانین را عملیاتی کنند و به هیچ وجه در عزل و نصب مدیران اجرائی دخالت نکنید که بر زیان مردم است بگذارید مدیران مومن متخصص، کار بلد و انقلابی در عرصه مدیریت کشور حاکم باشند تا مشکلات مردم بر طرف شود.

این مسئول ادامه داد: از دخالت در امور اجرائی مطلقا بر حذر باشید تا مدیران بدون دغدغه عزل به کارشان با قاطعیت ادامه دهند البته در مقام مشورت دادن به مدیر عالی دولت اشکال ندارد تا به افرادی که صالح و سالم ولایق باشند برسند و مردم از آنان راضی باشند تا این حد بلامانع است.

امام جمعه آشخانه تصریح کرد: مدیر لایق و شایسته و انقلابی و مومن و وفادار به نظام و ولایت بسیار ارزشمند است که بتواند رضایت مردم را جلب کند تا مدیری که با زدو بند روی کار آمده باشد که قطعا او شایسته مدیریت‌تر از انقلاب اسلامی نیست و نخواهد بود.

 

انتهای خبر/ص

0 نظر

ارسال نظرات