در حال بارگذاری
عصر اترک گزارش می‌دهد؛

سوگ گنجینه فرهنگ‌ها در شهادت فرمانده مقاومت

شماره خبر : 2078 - https://asreatrak.ir/short/NK6BE

۱۵ مهرماه سال گذشته عملیاتی تحت عنوان طوفان الاقصی با محوریت غزه انجام شد و امروز باگذشت نزدیک به یک سال خون‌های زیادی در راستای استمرار این حرکت ریخته شده و همچنان باقوت برای رسیدن به حق به مسیرش ادامه می‌دهد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، در آستانه یک‌ساله شدن عملیات طوفان الاقصی قرار داریم، عملیاتی که طوفانی شروع شد و در واقع یک حرکت بزرگ در مقابله با مبارزات رژیم کودک کش اسرائیل ایجاد کرد.

 طوفان الاقصی، زاده تفکر جبهه مقاومتی است که سالیان سال برای ریشه‌کن‌کردن این غده سرطانی جوانه زد و ریشه انداخت به‌طوری‌که به این راحتی‌ها دشمن نمی‌تواند آن را از پا در بیاورد.

 امروزه جبهه مقاومت تنها به غزه، لبنان، یمن، عراق، ایران و کشورهای اسلامی بر نمی‌گردد؛ بلکه جنایت‌های وحشیانه این رژیم جلاد آن‌چنان بر همه جهانیان آشکار شده که حتی در قلب استکبار در آمریکا و انگلیس نیز مردم برای خون‌خواهی مردم غزه به پا خواسته‌اند و همه به‌نوعی عضوی از این جبهه شده‌اند.

 اکنون کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند، در شورای امنیت بازیچه‌ای بیش در دست آمریکا و اسرائیل نیستند، با دیدن جنایت‌هایی که دل هر شخصی را به درد می‌آورد سکوت پیشه‌کردن آنها در واقع نشان از هم دستی آنها با این جنایت‌ها دارد.

 در این ایام جبهه مقاومت دردهای زیادی به خود دیده است، شاهد عینی شهادت بسیاری از مردمان و فرماندهانشان بوده، اما قطعاً در برابر این ناملایمت‌ها کوتاه نمی‌آید؛ بلکه مقاوم‌تر و مستحکم‌تر از قبل در این مسیر ادامه راه می‌دهد.

 حزب‌الله برای دفاع از حماس مبارزاتش را به‌صورت علنی آغاز کرد و در نتیجه این خون‌خواهی جان مردم و فرماندهانشان را مبادله کرد، تأیید خبر شهادت سید حسن نصرالله روز گذشته شوک عجیبی و سوگ سنگینی بر جبهه مقاومت وارد کرد، تمام تلاش دشمن نیز بر این است که این روزها با این اتفاقات این جبهه را تضعیف کند؛ اما غافل از اینکه جبهه مقاومت از این ترورها کم به خود ندیده و اتفاق جدیدی نیست، تلخ است؛ اما برای رسیدن به حق، جان‌دادن هم شیرین می‌شود.

 

سوگ گنجینه فرهنگ‌ها در شهادت فرمانده مقاومت

 ما جزء جدایی‌ناپذیر جبهه مقاومتیم

 نتانیاهو آن قدر ذلیل و پست شده که دست‌به‌دامن بمب‌های چند تنی شده تا بتواند خودش را حفظ کند، بداند و آگاه باشد که از خون این افراد نهال‌های زیادی رویش می‌کند، جریان مقاومت نه‌تنها در دل جامعه اسلامی بلکه در سراسر جهان ریشه دوانده است که به این راحتی خشکانده نخواهد شد.

 امروز مردم در مرکز خراسان شمالی برای حمایت از مردم مظلوم لبنان و محکوم‌کردن شهادت سید حسن نصرالله، فرمانده مقاومت حزب‌الله و یارانش، باری درگیر در مرکز شهر گرد هم آمدند و با سردادن شعار خواستار نابودی این غده سرطانی شدند.

 مادران زیادی همراه فرزندان نوزاد، خردسال و نوجوان خود در این تجمع حضور پیدا کرده بودند، وقتی با آنها هم صحبت می‌شدم با اقتداری وصف‌نشدنی عنوان داشتند که کودک خردسالم را همراه خود آورده‌ام تا به مادران لبنان و غزه ای بگویم که ما همیشه همراه و همدل شما هستیم و فرزندان شما تنها نیستند.

 در این تجمع خانواده‌هایی نیز به چشم می‌خوردند که همراه هم و با دردست‌داشتن پرچم ایران و فلسطین حضور پیدا کرده بودند، در گفتگو با مادر خانواده ابراز داشت که گره‌زدن این پرچم‌ها به هم نشان‌دهنده این است که ما همیشه به هم متصل و جدایی‌ناپذیریم، ما همه در یک مسیر و در یک جبهه قرار داریم.

سوگ گنجینه فرهنگ‌ها در شهادت فرمانده مقاومت

 ترورهای ناجوانمردانه هیچ ارزش عملیات نظامی ندارند

 در ادامه مراسم سردار اسماعیل فرجی گفت: امروزه شاهد هستیم که این باند جنایت‌کار، رژیمی است که پایه و اساس آن بر مبنای تهاجم و غصب زمین‌های فلسطین پایه‌گذاری و به خون مردم غزه و لبنان آغشته شده است.

 وی تأکید کرد: امروز اگر سید و سالار مقاومت در بین ما نیست، اما راه این شهید بزرگوار ادامه خواهد داشت.

 فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت:  اگرچه در کربلا  ۷۲ تن شهید شدند اما  اکنون بعد از گذشت یک هزار و ۴۰۰ سال راه امام حسین (ع) نه‌تنها تمام نشده؛ بلکه کربلا تکثیر و گسترش پیدا کرده است و در کربلا ایران ۲۰۰ هزار شهید تقدیم راهش کرده‌ایم.

 فرجی با تأکید بر فرمایشات امام خمینی (ره) که خون بر شمشیر پیروز است، افزود: همچنین مقام معظم رهبری نیز در همین مسیر گام برداشته و باعث تقویت و استمرار در مسیر مقاومت شده است.

 فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: حماس مبارزه را با انقلاب سنگ آغاز کرد و امروزه به قدرتی رسیده که ارتش پنجم دنیا نیز نتوانسته آنها را زمین‌گیر کند و به اهداف خود نرسیده‌اند و می‌خواهند با موشک و بمب بر این جبهه پیروز شوند.

 فرجی با تأکید بر این موضوع که دشمن به دنبال تضعیف روحیه مقاومت بوده، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با ترورهای ناجوانمردانه می‌خواهد بر غزه پیروز شود درحالی‌که این ترورها از بعد نظامی و امنیتی هیچ ارزش عملیاتی ندارند.

 

 شورای امنیت بازیچه دست آمریکایی‌هاست

 این مسئول با اشاره به اینکه رژیم کودک کش اسرائیل با کشتن مردم بی‌گناه، خوی وحشی‌گری خود را به جهان ثابت می‌کند، بیان داشت: امروز سراسر دنیا به جنایت‌های این رژیم آگاه شدند که به هیچ قوانین بین‌المللی و انسانیت قائل نیست، لذا شورای امنیت باید قاطعانه وارد عمل شود، سازمانی که در واقع بازیچه‌ای بیش در دست آمریکاییان نیست.

 فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه نیروهای مسلح وفادار به‌نظام و جبهه مقاومت آماده و گوش‌به‌فرمان هستیم، گفت: در خراسان شمالی ۱۰۰ گردان رزمی آماده اعزام و سازماندهی هستند همچنین ۳ هزار رده بسیج داریم که هر کدام یک کربلا است و می‌توانند یک عاشورا رقم بزنند.

 فرجی با تأکید بر این موضوع که ما گوش‌به‌فرمان ولایت و فرمانده کل قوا هستیم، گفت: جبهه مقاومت روزبه‌روز تقویت‌شده و امروز بعد از شهادت سید حسن نصرالله موشک‌ها در حال ارسال هستند و جنگ متوقف نشده است.

 

سوگ گنجینه فرهنگ‌ها در شهادت فرمانده مقاومت

 سید حسن نصرالله یک تفکر و اندیشه بود

 وی گفت: سید حسن نصرالله تنها یک فرمانده مقاومت نبوده، بلکه یک تفکر، اندیشه و استمرار راه کربلای امام حسین (ع) بوده است و این جریان تا پیروزی حق علیه باطل ادامه خواهد داشت.

 فرجی بیان داشت: امروز خون شیعه و سنی با هم آغشته شده و جنگ بین حق و باطل شکل‌گرفته است و ما مفتخریم که در این مسیر گام برداشته‌ایم، قطعاً این خون‌های ریخته شده باعث تقویت حزب‌الله و مسیر خواهند شد.

 فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) اضافه کرد: ما پاسداران و نیروهای مسلح این لباسی که بر تن کرده‌ایم، لباس شهادت و برای ادامه مسیر شهدا است، به مردم این اطمینان را می‌دهیم که در جهت اهداف و آرمان‌های نظام از جانمان خواهیم گذشت و اجازه نخواهیم داد که نظام کوچک‌ترین ضربه‌ای را بخورد و یا از مسیر حق منحرف شود.

 

 نتیجه‌گیری: جنگ این روزها نماد جنگ حق و باطل است و طبق آیات و روایات قرآنی قطعاً حق همیشه برنده میدان است، بنابراین با اعتماد به آیات قرآن حرکت در این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد، جبهه مقاومت از خون‌های ریخته شده هراسی ندارد، روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود و بااقتدار بیشتری برای خون‌خواهی شهدا گام بر می‌دارد.

 

 انتهای خبر/ آرزو رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات