در حال بارگذاری

زنگ مهر و مقاومت در خراسان‌شمالی نواخته شد

شماره خبر : 1958 - https://asreatrak.ir/short/VJ5Ap

زنگ مهر و مقاومت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس در استان خراسان شمالی نواخته شد.

 به گزارش «عصر اترک»، زنگ مهر و مقاومت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس در مدرسه ۲۲ بهمن بجنورد با حضور نماینده ولی‌فقیه و همچنین مسئولین ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان شمالی نواخته شد.

در استان خراسان شمالی اول مهرماه ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در بیش از دو هزار آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار معلم سال تحصیلی خود را آغاز کردند.


 نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در این مراسم گفت: آرامش و امنیت که اکنون در کشور برقرار است حاصل رشادت‌های دلاورمردان ما در جنگ تحمیلی است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری در ادامه افزود: رژیم منحوس صهیونیستی در غزه حدود ۵۲ هزار نفر از مردم و کودکان را به شهادت رسانده است و اگر رزمندگان ما در ایران اسلامی نبودند وضعیت کشور ما نیز همانند غزه می‌شد.

 وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان باید قدر شرایط مناسب کشور را بدانند، تأکید کرد: معلمان نیز باید به تربیت در کنار آموزش توجه داشته باشند چرا که اگر آموزش به‌تنهایی پیش برود انسانیت را زیر سؤال می‌برد. به همین دلیل باید به مباحث اخلاقی، تربیتی و اعتقادی نیز در کنار آموزش توجه شود.

 استاندار خراسان شمالی هم بر توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان تأکید کرد و گفت: در ۳۰ ماه گذشته هر ۳۵ ساعت یک کلاس درس در استان ساخته شده است.

 محمدرضا حسین‌نژاد افزود: ۴۲۰۰ ردیف استخدامی در استان برای آموزش‌وپرورش اخذ شده است تا کمبودهای این بخش جبران شود.

 وی همچنین خطاب به دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان باید تلاش کنند تا مسیر روشنایی را بیاموزند و بر اساس ارزش‌های نظام که سبب مقابله با ستمگران شد، کشور را پیش ببرند.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات