در حال بارگذاری
امام‌جمعه شهرستان رازوجرگلان:

راه و پیام امام مقاومت است

امام جمعه راز و جرگلان گفت: راه امام و زندگی امام و پیام امام مقاومت است.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در شهرستان رازوجرگلان، حجت‌الاسلام حسین نادعلی زاده در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه اظهارکرد: امام راحل نقش بزرگی در قرن حاضر ایفا کرد، رسالت پیامبران را تحقق بخشید و پیامبرگونه انسان‌ها را از ظلم، جهل و نادانی نجات داد و به خدا، عدالت و دانش دعوت و بین دین و دنیا، مادیات و معنویت پیوند جدیدی ایجاد کرد.

 وی یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) ایران را از بردگی آمریکا و نظام سلطه رها کرد، به ملت ایران هویت بخشید و از ذلتی که آمریکایی‌ها بر کشور مسلط بودند نجات داد.

امام جمعه راز و جرگلان تاکید کرد: امام راحل ملت ایران را از اینکه کفار سرنوشت آنان را تعیین کرده و حتی شاهنشاه ایران، در برابر آنان ذلیل باشد، به عزت و اقتدار در برابر نظام سلطه رساند.

 حجت‌الاسلام نادعلی زاده با بیان اینکه مبدأ انقلاب اسلامی نشأت‌گرفته از محرم، عاشورای حسینی و ایثار و شهادت بوده است، گفت: انقلاب اسلامی نه‌تنها در کشور تأثیرگذار شد، بلکه در دنیا دین و اسلام را احیا کرد و آثار آن را امروز در دنیا می‌بینیم، امام راحل با نفس مسیحایی خود مردم را با خود همراه کرد، مردم به صحنه آمدند و تا کنون هم در این مسیر جانانه ایستاده‌اند.

 وی به رحلت امام راحل در ۱۴ خرداد اشاره کرد و یادآور شد: امام راحل با انقلاب اسلامی، تاریخ معاصر را تغییر داد و امروز راهش ادامه دارد و آثار آنها را در دنیا می‌بینیم و مردم ایران اسلامی در تشییع پیکر پاک ایشان، با جمعیت چندمیلیونی حماسه‌ای خلق کردند که دنیا را تحت‌تأثیر قراردادند و امروز با رهبری شایسته‌ترین فردی که می‌توانست خط، تفکر و راه امام را ادامه دهد، انقلاب اسلامی پرشتاب‌تر از گذشته در دنیا پیش می‌رود.

 امام‌جمعه شهرستان رازوجرگلان در پایان با اشاره به اینکه راه امام و زندگی امام و پیام امام مقاومت است، افزود: یک مقاومت در برابر دشمن است و یک مقاومت در راه خداست و مقاومت در راه خدا مثل زندگی امام راحل و شهید رجائی و شهید رئیسی است.

 

 

انتهای خبر/ ادبی

0 نظر

ارسال نظرات