در حال بارگذاری
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد:

رئیس‌جمهور منتخب باید پایبند به تعهداتش باشد

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: فردی که به جایگاه ریاست‌جمهوری می‌رسد، باید نسبت به شعارهایی که در مسیر خدمت داده، پایبند باشد و در ادامه مسیر تعهداتش را در جهت تحقق امور پیگیر باشد.

جمشید عین بیگی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک  دررابطه‌با ویژگی‌های فرد اصلح برای ریاست‌جمهوری اظهار داشت: مردمی و مردم‌دار بودن، حرکت در مسیر ولایت و ولایت‌مداری و اعتقاد به موازین انقلاب تعدادی از شاخص‌های مهم فرد اصلح برای رئیس‌جمهوری است.

وی ادامه داد: همچنین فردی که به جایگاه ریاست‌جمهوری می‌رسد، باید نسبت به شعارهایی که در مسیر خدمت داده، پایبند باشد و در ادامه مسیر تعهداتش را در جهت تحقق امور پیگیر باشد.

رئیس شورای شهر بجنورد اضافه کرد: باتوجه‌به اینکه کاندیداهای ریاست‌جمهوری که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته که از سلایق مختلف هستند، شور انتخاباتی در این دور از انتخابات حاکم خواهد شد.

این مسئول گفت: اشتراک نگاهی در مسیر قوام بخشیدن و تقویت ریشه‌های انقلاب، وجه مشترک تمام جریانات سیاسی و گروه‌های مختلف است که با حضور حداکثری می‌توانیم یکبار دیگر مانوری را جهت قدرت‌نمایی حضور مردم در جهان به منصه ظهور بگذاریم.

عین بیگی ابراز داشت: طبق بیانات مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد سال جاری، حماسه بدرقه شهدای خدمت را باید به حماسه حضور متصل کنیم که بتواند تکمیل‌کننده راه شهدای خدمت باشد.

رئیس شورای شهر بجنورد افزود: متأسفانه طبق بیانات حضرت آقا بسیاری از کارهایی که شهید جمهور در مسیر خدمت داشت، آن‌گونه که باید اطلاع‌رسانی نشد و شاید یک سری اهداف از پیش تعیین شده در راستای تضعیف به این نگاه انقلابی، حاکم بوده است.

وی با اشاره به اینکه ویژگی‌های صداقت، مردمی‌بودن و کار برای‌خدا، شهید جمهور را برجسته کرد، گفت: آیت‌الله رئیسی هیچ زمانی به دنبال پاسخ به نقدهای غیرمنصفانه‌ نبود، بلکه اعتقاد داشت باید با عمل به انتقادات، پاسخ داده شود.

عین بیگی یادآور شد: حضور پرشوری که مردم در بدرقه شهید خدمت داشتند، افق روشنی در موضوع حضور پررنگ مردم پای صندوق‌ها دیده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم در آستانه دهه پنجم انقلاب قرار دارند، از طرفی این مردم با همان شور در دهه ۶۰ بعد از شهادت شهید رجایی پای صندوق رأی آمدند و حماسه بزرگی را رقم زدند که امروز نیز این چنین خواهد شد.

مصاحبه از آرزو رحمانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات