در حال بارگذاری
امام‌جمعه فاروج:

خدمت بی‌وقفه میراث ماندگار شهید رئیسی

امام‌جمعه فاروج گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با مدیریت در طراز انقلاب اسلامی که داشت موفق شد تا یک تصویر بسیار امیدبخشی در موقف خدمت به مردم آن هم در جایگاه رئیس‌جمهوری برای خودش به یادگار بگذارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از فاروج؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سویدانلو در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گفت: این روزها روزهای بسیار سختی برای ملت ما و مردم ما بود، هشتمین رئیس‌جمهور مملکت امام هشتم که در سه سال پیش در ولادت اما رضا (ع) دوران پر از تلاش و خدمت ریاست‌جمهوری‌اش را شروع کرد و در شب ولادت امام رضا نیز شهید شد و به امام رضا (ع) ملحق شد.

امام‌جمعه فاروج اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی با مدیریت در طراز انقلاب اسلامی که داشت موفق شد تا یک تصویر بسیار امیدبخشی در موقف خدمت به مردم آن هم در جایگاه رئیس‌جمهوری برای خودش به یادگار بگذارد و این میراث بزرگ را بعد از خودش بر جای گذاشت.

وی افزود: اگر کسی می‌خواهد یک مدیر انقلابی ببیند نگاهی کند به خدمات و کار مداوم و خستگی‌ناپذیر شهید آیت‌الله رئیسی و این شیوه بهترین الگو برای مدیران است و مدیر انقلابی در جمهوری اسلامی باید این ویژگی‌های را داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سویدانلو گفت: شهید آیت‌الله رئیسی باشخصیت والای معنوی و اخلاقی خود مصداق بارزی از آیه شریفه «وَما بَدَّلوا تَبديلًا» بودند و شخصیت معنوی ایشان چه قبل از رئیس‌جمهور شدن چه بعد از ریاست‌جمهوری هیچ تغییری نکرد و ایمان، اخلاص، توکل، خودسازی، زهد، فداکاری، دوری از غرور و متواضع در مقابل مردم برخی از ویژگی‌های بارز شخصیتی ایشان بود.

خطیب جمعه فاروج خاطرنشان کرد: زندگی همراه با زهد و ساده‌زیستی و حضور متواضعانه در بین مردم و رفع مشکلاتشان اهمیت خاصی برای آن شهید بزرگوار داشت تا جایی که می‌گفت رضایت مردم؛ یعنی رضایت خدا و لذا حضرت آقا در پیام تسلیتشان فرمودند آیت‌الله رئیسی رضایت مردم را بر همه چیز ترجیح می‌داد.

وی افزود: سخت‌کوشی، تدبیر، عقلانیت، ابتکار، کارآمدی احساس مسئولیت، دلسوزی، شایسته‌سالاری و انتقادپذیری از دیگر ویژگی‌های شخصیتی بود که در شهید آیت‌الله رئیسی وجود داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سویدانلو گفت: این نوع سبک مدیریت شهید آیت‌الله رئیسی بهترین الگو برای مدیران نظام جمهوری اسلامی است و میراث آن شهید عزیز است که به‌جای‌مانده است و این بدان معناست که هرکس می‌خواهد بیایید در نظام جمهوری اسلامی پست یا منصبی را قبول کند باید این ویژگی‌ها در وجودش داشته باشد.

 

انتهای پیام / م. شادکام

0 نظر

ارسال نظرات