در حال بارگذاری
امام‌جمعه شهرستان راز و جرگلان:

خدمت به مردم اولویت شهید رئیسی بود

امام‌جمعه شهرستان راز و جرگلان گفت: حجت‌الاسلام رئیسی خدمت به مردم را اولویت همه امور قرار داد و از روز اول خدمت خود به فکر رضایت مردم بود و در این مسیر ناسپاسی‌ها او را از حرکت خود مأیوس نکرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در شهرستان راز و جر گلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین نادعلیزاده در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی، با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در تراز انقلاب بود، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب لقب خادم‌الرضا، مردمی، فداکار، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، خدمتگزار و مخلص را در خصوص شهید رئیسی به کار بردند.


 وی ادامه داد: حجت‌الاسلام رئیسی خدمت به مردم را اولویت همه امور قرار داد و از روز اول خدمت خود به فکر رضایت مردم بود و در این مسیر ناسپاسی‌ها او را از حرکت خود مأیوس نکرد.


 خطیب جمعه شهرستان راز و جر گلان ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهوری و همراهان ایشان، خاطرنشان کرد: در طول سال‌های گذشته شهدای زیادی در عرصه‌های امنیتی، سلامت، مدافع حرم و امروز شهدای خدمت تقدیم انقلاب شدند.


 وی تصریح کرد: ترمیم روابط خارجی با برخی از کشورها، تلاش برای وحدت جهان اسلام، دفاع جانانه از قرآن و مردم مظلوم غزه تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های جهادی و با شجاعت حجت‌الاسلام رئیسی بود.


 امام‌جمعه شهرستان راز و جر گلان با بیان اینکه شهدای خدمت ذخیره‌های انقلاب بودند که به میدان آمدند، افزود: در این راستا باید خدمت آن‌ها را پاسداشت همان‌طور که در مراسم تشییع پیکر شهدا میلیون‌ها نفر از اقشار مختلف برای بدرقه آمده بودند.


 

 انتهای خبر/ ادبی

0 نظر

ارسال نظرات