در حال بارگذاری
امام‌جمعه آشخانه:

حضور در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند

امام‌جمعه آشخانه گفت: حضور در انتخابات دشمنان را از دستیابی به دخالت در امر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مأیوس می‌کند.

حجت السلام والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به ویژگی‌های فرد اصلح اشاره کرد و تصریح کرد:  فرد اصلح فردی است که عاقل باشد، ایمان و تعهد به آرمان‌های انقلاب داشته باشد و همچنین از مدیریت جامعی برخوردار باشد.

 وی ادامه داد: یک کاندیدای اصلح باید قاطع و انقلابی باشد و ولایت را تقویت کند و از فرمان ولی‌امر تبعیت کند و معتقد به اصول انقلاب باشد و همچنین با دوستان انقلاب و مؤمنان رحیم و مهربان باشد.

 امام‌جمعه آشخانه اظهار کرد: فردی که انتخاب می‌کنید فردی باشد که به دشمنان انقلاب روی خوش‌نشان ندهد و نفوذناپذیر باشد و از دشمنان انقلاب اعم از داخلی و خارجی اظهار انزجار کند.

 وی تصریح کرد: بر تمام نیروهای انقلابی واجب است در مسئله حضور در پای صندوق رأی از ولی‌امر مسلمین تبعیت کنند و در عرصه‌های نیاز انقلاب حضور مستمر و گسترده داشته باشند تا دل دوستان انقلاب را خوشحال کنند و قلب دشمنان انقلاب را از دستیابی به دخالت در امر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مأیوس کنند.

 وی افزود: به کسی باید رأی بدهیم که وفادار به انقلاب و نظام و ولایت و رهبری باشد بدین جهت کسی که معیارهای امامین انقلاب را دارا باشد می‌توانیم به‌عنوان فرد اصلح به او اعتماد نموده و با خاطرجمعی به او رأی بدهیم.

 امام‌جمعه آشخانه به‌ضرورت حضور حداکثری تأکید کرد و افزود: با عمل و اتحاد مسئولان برای جلب‌ اعتماد مردم حضور حداکثری و انتخاب اصلح محقق می‌شود.

 وی ادامه داد: حضور مردم و شرکت حداکثری در انتخابات؛ ایران را در چشم دشمنان بزرگ می‌کند و موجب عزت و سرافرازی ملت در جهان می‌شود.

 امام‌جمعه آشخانه به شاخص‌های شهید رئیسی اشاره کرد و تأکید کرد: شهید رئیسی مؤمن به انقلاب و مردم و آرمان‌های شهدا بود و نیز مطیع و مجذوب ولایت بود و بی نهایت پر تلاش و مردم‌دوست بود و برای عزت مردم خستگی‌ناپذیر بود که رئیس‌جمهور تراز انقلاب شد و برای بقیه رؤسای جمهور الگو شد.

انتهای خبر/صدیقی

 

0 نظر

ارسال نظرات