در حال بارگذاری
استاندار خراسان شمالی:

تلاش شبانه‌روزی را از شهید رئیسی درس گرفتیم

استاندار خراسان شمال گفت: با درسی که از سید ابراهیم رئیسی گرفته‌ایم، تلاش شبانه‌روزی و دوست‌داشتن مردم بوده است، باید این درس را الگوی کاری‌مان قرار دهیم.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراهش در مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در واقع یک نظام ارزشی و یک نظامی است که امام خمینی (ره) آن را بر مبنای مبانی ارزشی بنا کرد.

 وی ادامه داد: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب جمهوری اسلامی ایران، خادم‌الرضا که تمام عمر خدمتی‌شان را در نظام جمهوری اسلامی ایران سپری کردند و تابع ولایت‌فقیه بوده است.

 استاندار خراسان شمالی گفت: با درسی که از سید ابراهیم رئیسی گرفته‌ایم، تلاش شبانه‌روزی و دوست‌داشتن مردم بوده است، چه زمانی که در آستان قدس بوده و چه زمانی که در سمت ریاست‌جمهور بود، هیچ زمانی رویه تغییر نکرد و بین مردم و مردمی بوده و همیشه به دنبال برقراری عدالت بین مردم بوده است.

 حسین‌نژاد بیان داشت: اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، به‌روزرسانی زیرساخت‌های موجود و گسترش مباحث اقتصادی از جمله اقدامات مهم و قابل‌توجه آیت‌الله رئیسی در طول مدت ریاست‌جمهوری‌اش بوده است.

 وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور مردمی در سال ۱۴۰۱ به خراسان شمالی سفر کرد، ادامه داد: به‌موجب برگزاری این سفر، برکات زیادی برای خراسان شمالی رقم خورد که به سرانجام رسیدن مصوبات رهبری و توسعه زیرساخت‌های استان در دوران آیت‌الله رئیسی بوده است.

 استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه کشور بعد از پیروزی انقلاب شاهد توسعه‌ها و پیشرفت‌های اقتصادی بوده، گفت: براین‌اساس تمامی قدرت‌های جهانی از انقلاب اسلامی احساس خطر کردند و همواره در مقابل ایران ایستادند و سعی کردند تا جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.

 حسین‌نژاد بیان داشت: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران با محوریت مردم و مقام معظم رهبری توانسته از مشکلات عبور کند و هجمه‌های دشمنان را سرکوب کرده است.

 وی گفت: ولایی فکرکردن و انقلابی بودن تمامی توطئه‌های دشمنان را از بین می‌برد و امروزه که جامعه ما با وجود رهبری بیمه شده است و راه پیشرفت را طی می‌کند باید قدر دانست.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات